štvrtok 29. augusta 2013

Miss Sporty CLUBBING COLOUR RYCHLESCHNÚCI LAK NA NECHTY č.455

Ahojte!
Už dlhšie som rozmýšľala o tom,že si vytvorím blog.Viem, že týchto stránok je na internete strašne veľa,ale mojou záľubou je kozmetika a všetko, čo s ňou súvisí.Na trhu je v súčasnosti veľa produktov,ale nie všetky stoja za to,aby sme si ich kúpili.Preto budem rada,ak moje recenzie niekomu pomôžu, prípadne ho inšpirujú.
Poďme teda rovno na to. Dnes by som vám chcela predstaviť môjho letného miláčika na nechty a tým je  Miss Sporty CLUBBING COLOUR RYCHLESCHNÚCI LAK NA NECHTY č.455. Jeho zelenkavá farba sa mi veľmi zapáčila,tak som si ho musela kúpiť a otestovať.Viem,že niektorí zaraďujú Miss Sporty ku kozmetike pre mladšie ročníky,ale myslím,že každý si nájde nejakého obľúbenca Miss Sporty.
Lak sa veľmi dobre nanáša,má aspoň pre mňa veľmi praktický štetček. Objem laku je 7 ml. Mne kryl už v prvej vrstve,takže s tým som veľmi spokojná. Výdrž ma tiež prekvapila,mne vydržal nepoškodený 4 dni,čo je super. Podľa mňa tento lak je skvelý na leto, keď máme chuť skúšať a kombinovať rôzne odvážne farby.Jeho cena je 1,49 Eur,čo si myslím je super a je teda dostupný pre každého.Moje hodnotenie je
 5/5,
som s ním veľmi spokojná.Pripájam aj obrázok,kde ho môžete vidieť v akcii aj s iným odtieňom tejto rady a súčasne skvelou maskarou.Recenzie k nim budú neskôr.Prajem vám ešte pekný zvyšok dňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára