sobota 28. septembra 2013

Firmoo

Firmoo okuliare

Dneska by som vás chcela napísať niečo o okuliaroch zo stránky http://www.firmoo.com/.
Tak ako MUA aj Firmoo sa prehnali svetom blogov a sú spomenuté asi skoro u každej blogerky. Ja som túto stránku objavila dávnejšie, ešte v začiatkoch, keď som na ich okuliare našla ešte len 2 recenzie u českých blogeriek a u nás sme ešte o nej ani nechyrovali. Keďže v tom čase som nemala Pay Pal, tak som len so záujmom túto stránku navštívila a bola som prekvapená, koľko druhov rôznych rámov na okuliare ponúka. Rámy si môžete objednať ako dioptrické, nedioptrické alebo slnečné. Keďže mám silnejšie dioptrie, nosím denne šošovky a len na doma okuliare. Ani nechcem napísať, koľko ma stáli, lebo ceny na Slovensku pre nás s týmto hendikepom sú závratné, najmä cena za stenčené sklá. Nakoľko som si však medzičasom Pay Pal vybavila, hneď ma napadlo, že by som mohla vyskúšať objednať okuliare pre otca, lebo tie jeho chuderky už definitívne doslúžili. Tak som ho poslala k očnej, aby sa dal vyšetriť a zistil potrebné údaje k objednávke. Potom sme už len sadli k počítaču a vyberali. A ako to dopadlo?

Na úvod musím podotknúť, že sme využili akciu prvý pár okuliarov zdarma, platíte len poštovné. Aktuálny výber okuliarov pre túto akciu nájdete tu : http://www.firmoo.com/free-glasses.html. Vybraný rám som hodila do košíka, vyplnila som potrebné údaje a zaplatila cez Pay Pal. Celá objednávka mi vyšla do 20 Eur. A potom mi ostalo už len čakať. Na moje prekvapenie, okuliare mi prišli asi po týždni a priviezol mi ich kuriér priamo domov. Nachádzali sa vo veľkej obálke s nápisom FedEx  a v nej sa nachádzala menšia bublinková obálka, v ktorej boli okuliare. V obálke sa nachádzalo púzdro na okuliare, v ňom boli okuliare zabalené v handričke. Púzdro je jednoduché s nápisom Firmoo ale dostatočne pevné. Celé púzdro bolo uložené ešte vo vrecku na zaťahovanie a okrem toho súčasťou obálky boli aj skrutky. Keď som uvidela okuliare a celé jeho príslušenstvo, zostala som skutočne veľmi milo prekvapená. Okuliare vyzerájú presne, ako na stránke ak nie krajšie a otcovi sadli ako uliate, všetky údaje a parametre ktoré sme uviedli v objednávke boli splnené. My sme s týmto nákupom veľmi spokojní a keď časom budem potrebovať nové, tak asi skúsim objednať z tejto stránky. Treba však pripomenúť, že pokiaľ máte silnejšie dioptrie ako ja a potrebujete stenčené sklá, za tie sa dopláca ale v porovnaní s cenami u nás to určite stojí za vyskúšanie.

Objednali ste si niekedy okuliare cez internet alebo radšej zájdete do optiky? Poznáte stránku Firmoo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára