streda 25. septembra 2013

Make Up Academy

Make Up Academy (MUA) - totálne prepadáky

Dneska by som vám chcela napísať niečo bližšie o dvoch produktoch od MUA (Make Up Academy), ktoré som si okrem iných kúpila na stránke  http://www.muastore.co.uk/. Balík mi prišiel za 2 týždne a našťastie nič nebolo poškodené. Viem, že MUA je teraz všade na všetkých blogoch, ale pre mňa sú to dva výrobky, ktoré som si radšej nemala kupovať a preto vás chcem na ne upozorniť.

MUA Extreme Volume Mascara
Pre mňa je to najhoršia maskara, akú som kedy mala. Neviem, čím to bolo, ale aj keď mi prišla zabalená vo fólii a až ja som si ju odbalila, napriek tomu bola už polovyschnutá. Na kefke po otvorení ostávali kusy produktu a s riasami mi nič neurobila. Efekt žiadny. Najhoršie však bolo odlíčenie.Keďže sa strašne drolila, mala som ju okolo celého očného okolia. Totálna katastrofa. Dneska po nafotení pre vás letela rovno do koša. Možno som mala smolu a došiel mi vadný kus, ale ja by som ju určite nikomu po mojej skúsenosti neodporučila. 
  
MUA Eye Primer
Ďalším nešťastníkom pre mňa je báza pod očné tiene. V súčasnosti ju v tomto balení už nepredávajú. Kupovala som si ju, lebo som na youtube videla pár videí, kde ju vychvalovali a porovnávali s drahšími a kvalitnými bázami. Má telovú farbu, ktorá sa rozmaže do stratena. Neviem, či mám extra mastné viečka, ale mne tiene s touto bázou vydržia maximálne tri hodiny a to som už skúšala rôzne triky, ako aj s touto bázou predĺžiť ich výdrž. Vždy sa mi tiene zlejú do čiarky a efekt je nulový. Takže pre mňa úplne zbytočný produkt. 
Týmto článkom nechcem naznačiť, že by MUA mala zlé výrobky. Mám ich doma veľa a s ostatnými som spokojná, ako napr. rúže, mozaikový bronzer, paletky očných tieňov. A možno naopak tieto výrobky, ktoré mne nevyhovujú, môžu vyhovovať niekomu inému a ja mám len vadné kusy. Ktovie?Každopádne chcem vás ešte upozorniť na jednu akciu. Pokiaľ sa stanete fanúšikom MUA na facebook, tak máte možnosť získať v ich prebiehajúcich giveaway vždy určitý výrobok, pokiaľ dosiahnu stanovený počet fanúšikov. Keďže v súčasnosti je ich  viac ako 88 000, šanca je podľa mňa malá, ale za vyskúšanie človek nikdy nič nedá. Preto keď som si našla mail, kde ma informovali, že som získala lícenku, bola som prekvapená a nadšená zároveň. Ani sa mi veriť nechcelo. Po dvoch týždňoch čakania som si našla v schránke bublinkovú obálku a v nej lícenku v odtieni 5, ktorú som si chcela pri najbližšom nákupe zaobstarať, takže som bola rada, že práve tento odtieň mi prišiel. Takže ak sa vám chce, sledujte ich facebook a možno sa aj vám pošťastí.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára