utorok 11. februára 2014

Moja skromná zbierka Dermacol

Ahojte!

V dnešnom článku vám chcem predstaviť zopár produktov od Dermacolu, ktoré sa stali súčasťou mojej kozmetickej výbavy a som s nimi veľmi spokojná. Dermacol u nás je dobre dostupný, zoženiete ho v DM, 101 drogérii aj Teta drogérii a iných drogériách a samozrejme aj na internetovej stránke Dermacolu.
Mojím absolútnym miláčikom v poslednom období je Dermacol ACNECOVER MAKE-UP & CORRECTOR. Ide o make-up s korektorom na problematickú pleť. 
Výrobca na svojej stránke uvádza :
  • Benefity Dermatologicky testovaný – s olejom z austrálskeho čajovníka
  • Krycia schopnosť Stredná
  • Vzhľad Zmatnená a farebne zjednotená pleť
  • Typ pleti Pre problematickú, aknóznu pleť
Tónovací make-up s korektorom vyvinutý špeciálne pre potreby problematickej pleti. Upokojujúci tónovací make-up sa účinne stará o pleť po celý deň, zmatňuje ju, neupcháva póry a potláča tvorbu akné. Olej z austrálskeho čajovníka s antibakteriálnymi a antiseptickými vlastnosťami podporuje regeneráciu pleti. Zincidone ® znižuje nadmernú tvorbu kožného mazu.

Make-up je dostupný v 4 odtieňoch, ja vlastním odtieň 02. Je to veľmi praktický pomocník, nakoľko v sebe obsahuje aj korekotr a je ideálnym pomocníkom na cestovanie. 
Korektor sa nachádza vo vrchnej časti, pod priehľadným krytom. Je v tóne, ktorý sa hodí k make-upu. Je hutnejšej konzistencie, prekryje nedokonalosti na pleti a dobre sa roztiera. Ako prvé vám udrie v nose vôňa austrálskeho čajovníka, ktorá je intenzívnejšia, ale po nanesení na pleť ju už nie je cítiť. 
hore make-up nerozotretý, v strede rozotretý, dole korektor
Samotný make-up sa nachádza v obyčajnej plastovej tube bez dávkovača, objem je 30 ml. Vôňa je tak isto, ako pri korektore cítiť po austrálskom čajovníku, ale po nanesení na pleť ju už nie je cítiť. Make-up nanášam rukami a následne zapracujem štetcom. Krásne sa prispôsobí pleti a nezanecháva šmuhy. Krytie je stredné, ale s použitím korektoru sú nedostatky skryté. Pleť zmatní, ale toto zmatnenie nevydrží celý deň, takže púder je nutnosťou. Používam ho už dlhší čas a mám pocit, že mi pomáha s akné v tom, že mi vyrážky vysušuje a rýchlejšie sa hoja. Tento odtieň je ideálny pre svetlejšie typy, ale pre úplné bledule bude tmavý. Ak teda máte problematickú pleť a stále hľadáte vhodný make-up, Dermacol ACNECOVER MAKE-UP & CORRECTOR stojí určite za vyskúšanie.
Celkovo som s týmto produktom veľmi spokojná a časom si ho určite opäť zakúpim. Na oficiálnej stránke Dermacolu je jeho cena 6,49 Eur, ale videla som ho v drogérii Tevos asi za 3,69 Eur.

Ďalším úžasným výrobkom je LIP SEDUCTION LIPSTICK.
Ide o hydratačný rúž s vôňou šťavnatého lichi a snáď jeden z najznámejších rúžov tejto značky.

Výrobca na svojej stránke uvádza :
Vysoko krycia krémová textúra - Hydratácia pier - Dermatologicky testované - Farebne stály a dlhotrvajúci efekt - perfektne nalíčené pery
Paleta 12 farieb plných lesku pre zvodné, plné a svieže pery. Hydratačné rúže bohaté na farebné pigmenty dodajú perám výrazné, syté zafarbenie a vysoký lesk. Vysoko krycia, ľahká krémová textúra pery okamžite vyhladí, dodá im hodvábnu jemnosť a vytvorí na nich ochrannú vrstvičku. Olejčeky a vitamín E pery vyživujú, hydratujú a podporujú regeneráciu rtů, bojujú proti ich popraskaniu.



Tento rúž je dostupný v 12 odtieňoch, takže určite si každý nájde ten svoj odtieň. Hmotnosť je 4,8 g. Obal je plastový a na rúži je vyrytý nápis Dermacol aj s logom.  Ja ho mám v odtieni 02, čo je asi najuniverzálnejší odtieň, ktorý sa hodí každému. Je to neutrálna farba ladená mierne do starorúžova bez trblietok. Pre mňa najväčšou výhodou tohto rúžu je jeho otváranie. Má klikací systém, na ktorý som doteraz nebola zvyknutá, ale hneď som sa doň zamilovala. Rúž otvoríte až po kliknutí v spodnej časti a tak sa vám nestane, že by sa vám otvoril a zašpinil kabelku. Čo sa týka samotného rúžu, veľmi príjemne sa nanáša na pery, je krémový, krásne pery hydratuje a nevysúša ich. Farba mizne z pier postupne. Mne tento rúž maximálne vyhovuje a myslím si, že určite stojí za vyskúšanie. Jeho cena je okolo 5 - 6 Eur.  

Čo sa týka telovej kozmetiky, v poslednom čase som si obľúbila radu Dermacol AROMA RITUAL BLACK CHERRY - sprchový gél a telové mlieko. Mám veľmi rada tieto kombinácie, keď sa po osprchovaní môžem natrieť telovým mliekom rovnakej vône. Oba produkty nádherne čerešňovo voňajú a i keď to nie je typicky zimná vôňa, veľmi som si ju obľúbila a pôsobí na mňa relaxačne.
Sprchový gél je priehľadnej konzistencie. Svieža vôňa šťavnatých čerešní povzbudzuje telo i dušu, dodáva energiu a prináša dobrú náladu. Po nanesení na telo jemne pení a pokožku zanecháva krásne voňavú, sviežu a vláčnu. 
Po osprchovaní prichádza na radu telové mlieko. Je jemne ružovej farby, redšej konzistencie. Mlieko sa na pokožke  ľahko roztiera a rýchlo sa vsiakne. Pokožka je krásne prevoňaná, jemná a vláčna. Avšak pre niekoho so sklonom k suchej pokožke nebude toto mlieko podľa mňa dostačujúce. Ak ste milovníkmi čerešňovej vône, toto je výrobok určený pre vás.
Aj s týmito produktami od Dermacolu som veľmi spokojná a časom si určite zakúpim aj ďalšie produkty z rady Aroma Ritual.
Objem mlieka je 200 m a cena 3,79 Eur, objem sprchového gélu je 250 ml a cena 2,29 Eur.

Okrem toho, dneska som si na stránke www.dermacol.sk všimla AROMA RITUAL SHOWER GEL – CARIBBEAN DREAM. Doteraz som o tomto sprchovom gély nepočula, tak to bude asi novinka. Ide o kombináciu kokosu a ananásu a to sa mi celkom pozdáva.

A čo vy?Aké sú vaše obľúbené produkty od Dermacolu?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára