streda 12. marca 2014

Schwarzkopf Gliss Kur ULTIMATE REPAIR rada

Ahojte!

Dneska si dáme článok z oblasti starostlivosti o vlasy a konkrétne pôjde o výrobky z rady Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair. Získala som ich v giveaway u Moniky a písala som o nich už tu. Používala som ich pravidelne v období dvoch mesiacov, takže nadišiel čas napísať, ako som s nimi spokojná.

Čo sa týka mojej starostlivosti o vlasy, musím sa priznať, v tomto som lajdák. Donedávna mi stačil obyčajný šampón a viac som to neriešila. Pri poslednej návšteve u kaderníčky sa ma pýtala, ako sa starám o vlasy. Keď som jej povedala, že používam len obyčajný šampón, pozerala sa na mňa, ako keby som spáchala trestný čin :-) Je pravda, že moje vlasy po umytí len šampónom sa mi niekedy horšie rozčesávajú a tým mi ich viacej vypadne. Už dlhšie som rozmýšľala nad tým, že by som si zakúpila celý rad výrobkov starostlivosti na vlasy, ktorý bude pozostávať aspoň zo šampónu a kondicionéra. Preto mi táto výhra prišla ako na zavolanie. 



Schwarzkopf Gliss Kur ULTIMATE REPAIR šampón
Tento šampón regeneruje vlasovú štruktúru, až do 95% menej lámavých vlasov pri použití s kondicionérom rovnakej rady. Je to šampón určený na regeneráciu extrémne poškodených vlasov, dodáva im odolnosť a lesk. Po otvorení ucítite veľmi zaujímavú vôňu, mne strašne pripomína vôňu jablkovej štavy, ktorá vám ostane, keď strúhate jabĺčka. Niekomu však možno vonia inak .Samotný šampón je krémovejšej konzistencie, úžasne pení. Vmasírujem si ho do mokrých vlasov a po chvíli opláchnem. Na rad následne prichádza kondicionér.



Schwarzkopf Gliss Kur ULTIMATE REPAIR kondicionér
Kondicionér sa nachádza v skoro rovnakom balení ako šampón a tiež rovnako vonia. Je tuhšej bielej farby, vmasírujem si ho do vlasov vždy po ich umytí šampónom a nechám chvíľu pôsobiť. Nenanášam si ho od korienkov, ale len do dĺžky vlasov a potom na končeky. Po chvíli si ho dôkladne umyjem. Tento kondicionér regeneruje extrémne poškodenia vlasov a uľahčuje ich rozčesávanie.




Schwarzkopf Gliss Kur ULTIMATE REPAIR kúra regenerácia + lesk
A na záver tu máme kúru na vlasy v spreji. Ako vidieť na obrázku, z fľaštičky je minuté len trochu a to ju pravidelne používam, takže mi vydrží veľmi dlho. Pred použitím je potrebné fľaštičku pretrepať. Následne kúru nastriekam do uterákom presušených vlasov a vlasy nechám voľne vyschnúť.

Túto radu som si veľmi obľúbila. Vlasy mám pevnejšie, lesklejšie, menej sa lámu a mastia, stačí ich umyť 2-krát do týždňa. Konečne sa mi super rozčesávajú a tým pádom mi aj menej vypadávajú. Bonusom je príjemná vôňa, ktorú cítiť aj na druhý deň po umytí.

Pokiaľ máte dlhšie vlasy, ktoré sa vám zle rozčesávajú a lámu, chcete im dodať lesk a pevnosť, určite vyskúšajte tieto výrobky. Sú skvelé.

A čo vy? Aké sú vaše obľúbené produkty na vlasy?

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára