streda 5. marca 2014

Víkendové praskanie s Essence

Ahojte!

Dneska si dáme krátky a rýchly lakovací článok v hlavnej úlohe s Essence craking top coat 01 crack me! black. Viem, že éra praskajúcich lakov tu bola tak pred dvoma rokmi a po príchode Essence sa spustila vlna praskajúcich lakov takmer od všetkých kozmetických značiek. Neskôr prišli laky s novými efektami, ako metalickým, pieskovým atď., ale myslím si, že raz za čas sa vrátiť k starému dobrému praskaniu nie je na škodu.





Ako vidieť na fotkách, ako podklad som použila lak od Essence colour & go v odtieni 82 rich & pretty zo staršej kolekcie lakov. Ide o lak krásnej striebornej farby, ale je potrebné naniesť aspoň dve vrstvy, aby ste mali potrebné krytie. Keď obe vrstvy zaschli, poriadne som pretrepala cracking top coat a naniesla som ho v jednej vrstve po celom nechte. Po chvíľke môžete spozorovať ako lak krásne praská a vytvára nádherný popraskaný efekt na vašich nechtoch. 

A výsledok je na scéne! Takto nalakované nechty som mala 3 dni a boli stále ako v prvý deň. Žiadne odlúpenie ani poškodenie, takže keby som si nemusela odlakovať nechty, kľudne by mi vydržali aj 5 dní.

Mne sa tento spôsob lakovania stále veľmi páči a rada sa k nemu vraciam. Na oficiálnej stránke Essence ešte stále majú tento čierny praskajúci lak v ponuke, ale ako je to s jeho dostupnosťou v obchodoch, to nevie. Každopádne veľa iných značiek ponúka laky s podobným efektom, takže určite si každý nájde ten svoj.

A čo vy? Máte radi praskajúce laky? Aký efekt sa vám páči na nechtoch najviac?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára