pondelok 24. marca 2014

Závan leta s DM

Ahojte!

Dneska si dáme recenziu na dva produkty z DM, ktoré mi prišli na testovanie a z ktorých som mala veľkú radosť.



Balea krém na ruky s vôňou papáje a cmaru, 100 ml
Keď som zbadala v obálke Balea krém na ruky, bola som veľmi rada. Krémov na ruky nikdy nie je dosť a od Balea som ich pár vyskúšala a nikdy ma nesklamali. Vždy si rada zaspomínam na vysokoškolské časy, ktoré som trávila v Bratislave a v tom čase mi na internáte robil spoločníka kokosový krém na ruky od Balea. To boli časy :-)



Späť však k dnešnému krémiku na ruky. Balenie nie je veľké, tak akurát, zmestí sa aj do tašky. Produkt je dermatologicky testovaný, obsahuje pantenol a olivový olej. Po otvorení vás očarí nádherná letná vôňa papáje. Dlho som si nevedela spomenúť, čo mi tá vôňa pripomína. Ale nakoniec som si spomenula. Pripomína mi Cappy Ice Fruit multivitamín, nápoj, ktorý si rada raz za čas kúpim. 
Samotný krémik je bielej farby, ľahko sa nanáša a rýchlo sa vpije do pokožky. Nie je veľmi mastný, čomu som rada, ale súčasne moje ruky krásne hydratuje a vyživý. Mala som na palci veľmi suché miesto a tento krémik mi ho krásne vyživil. Vôňa je spočiatku silnejšia, hlavne cítiť papáju, ale postupne pozvoľne vyprchá. Krémik je cítiť aj po nejakom čase od nanesenia. 
Keď si ho večer dám na ruky a ucítim nádhernú letnú vôňu papáje, zavriem oči a vidím sa pri mori, ako sa slním a popíjam chladený nápoj. Juj, už aby bolo leto. :-)
Pokiaľ máte radi ovocné vône a nemáte extémne suchú pokožku rúk, tento krémik by mohol byť pre vás to pravé. A k tomu veľmi priaznivá cena okolo 1,20 Eur je už len čerešničkou na torte!

S.he stylezone duo očné tiene
S.he stylezone je dekoratívna značka, ktorú zakúpite iba v DM, kde nájdete celý jeden stojan venovaný tejto kozmetike. Od rúžov, riaseniek, lakov na nechty, make-upu, po očné tiene, linky a dokonca aj doplnky. Skrátka všetko, čo potrebujeme pre vykúzlenie krásneho líčenia a outfitu. Plus tieto výrobky nie sú testované na zvieratách. Od tejto značky som zatiaľ nemala žiadny výrobok, tak som sa na testovanie veľmi tešila.


Balenie tieňov je plastové, ale ide o pevnejší plat, čo niečo vydrží. Ide o vynovené balenie výrobkov, ktoré je v obchodoch od marca 2014. Predná časť balenia je priehľadná, takže hneď vidíte odtiene, ktoré obsahuje. Na testovanie mi prišlo duo očných tieňov v odtieni 164/135. Ide o hnedú farbu, ktorá sa nachádza v strede a je obkolesená zlatistou farbou. Sú to zemité tóny, ktoré sa v kozmetickej výbave nikdy nestratia. Oba obsahujú shimmer. Konzistenciou nie sú úplne práškové, sú jemne máslové a trošku prášia. Tiene sú dobre pigmentované, stačí po nich len zľahka prejsť prstom a ako vidieť na obrázku, intezita farieb je skvelá. Avšak pri líčení som si všimla, že aj keď som použila bázu od Avonu, ich intenzita na viečku nie je taká, ako keď som si ich skúšala na ruke. Sú menej výrazné. Prekvapila ma ale jedna vec! Sú to snáď prvé tiene na oči, ktoré voňajú, majú ľahkú sladučkú vôňu.


Tiene som najskôr skúšala s bázou od Avonu, nakoľko mám mastnejšie viečka. Zlatistý som naniesla na celé viečko a hnedý do ohybu. S bázou mi vydržali ledva 8 hodín, ale potom sa mi zliali do ohybu a nevyzeralo to pekne. Bez bázy vydržali oveľa menej.
Neviem, či je to tým, že mám mastnejšie viečka, ale ani s použitím bázy som nedosiahla pri líčení taký krásny efekt a odtieň, ako to vyzerá pri nanesení na ruku.
Cena týchto tieňov je 2,99 Eur a dajú sa zohnať vo viacerých farbách. 
Mňa tieto tiene žiaľ nepresvedčili, čo je škoda, pretože tie farby sú krásne.

Hlava moja deravá, ešte som zabudla napísať, že krém na ruky je limitovaná edícia, takže ak oň máte záujem, treba si ho kúpiť čo najskôr, lebo keď sa vypredá, už sa nebude dať zohnať.

A čo vy? Máte nejaký výrobok od S.he stylezone, ktorý by ste mi odporučili?


          
 

  
     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára