streda 30. apríla 2014

Balea zmatňujúci krém

Ahojte!

Keď mi začiatkom tohto mesiaca prišiel balíček od DM na testovanie, myslela som si, že v ňom nájdeme nové sprchové gély Balea s letnými vôňami. Keď však na mňa vykukla fialová krabička, vedela som, že tentoraz to bude pre mňa niečo nové a na testovanie som sa veľmi tešila. Keďže na FB sledujem stránku Balea, viem dopredu, aké novinky už v Nemecku od značky Balea majú a keď sa ich neviem dočkať na Slovensku, hneď vyzvedám  na FB od slovenskej DM, kedy sa ich asi dočkáme. Tak to bolo aj v prípade Balea vanilkového šampónu, o ktorom si budete môcť už čoskoro prečítať recenziu.
Ale späť k Balea zmatňujúcemu krému. Na nemeckých blogoch sa začal tento produkt spomínať asi pred 3 mesiacmi a dá sa povedať, že to bolo v čase, keď u nás prichádzal na trh Garnier Perfect Blur.  Garnier som nemala možnosť vyskúšať, takže nevie ich porovnať, ale Balea ma veľmi prekvapila.


Čo je uvedené na výrobku :
Balea zmatňujúci denný krém na zakrytie pórov a vrások. Krém v okamihu zakryje nedokonalosti pleti, vrásky, lesknutie, póry a to ihneď po nanesení. Špeciálne keramické minerálne pigmenty odrážajú svetlo. Nanášajte na vyčistenú pleť tváre, krku a dekoltu. Jemne vklepte. Bez obsahu parfémov. Vhodné pre každý typ pleti. 

Zloženie :
CYCLOPENTASILOXANE ∙ DIMETHICONE CROSSPOLYMER ∙ CYCLOHEXASILOXANE ∙ DIMETHICONE ∙ SODIUM POTASSIUM ALUMINUM SILICATE ∙ CI 77891 ∙ SILICA ∙ CI 77491


Krabička aj samotné balenie výrobku sú krásnej fialovej farby a keďže ja mám fialovú v poslednom čase veľmi rada, hneď sa mi zapáčili. Samotný produkt sa nachádza v plastovej tube so špicatým aplikátorom s malým otvorom, takže množstvo produktu, ktoré chcete použiť, sa dá dobre regulovať. Samotný produkt je jemne fialovej farby a keď si ho nanesiete na ruku, vyzerá, že ide o pevnú hmotu, ale v skutočnosti ide o veľmi jemnú konzistenciu, ktorá sa ľahko rozotiera a zanecháva neskutočne jemnú pokožku. Je jasné, že tento produkt je silikónová bomba, ale to sú všetky podobné produkty a keby neobsahovali silikóny, nedokázali by plniť svoj účel. 
Musím sa priznať, že som zatiaľ neskúšala podobný produkt, žiadnu bázu pod make-up, tak som bola zvedavá, ako to bude u mňa fungovať. Mám mastnú T-zónu a aj problémy s akné, tak som sa obávala, či pri používaní produktu sa mi ešte viac pleť nezhorší. Ráno som urobila najskôr všetky moje ranné rituály ohľadne čistenia pleti a následne som naniesla Balea zmatňujúci denný krém. Použila som ho zo začiatku na celú tvár a neskôr len na oblasť T-zóny. Krém sa krásne pleti prispôsobil, bola neskutočne jemná na dotyk a nastalo okamžité zmatnenie. Následne som naniesla make-up. V čase testovania som nepoužívala púder, aby som odsledovala efekt krému, najmä zmatnenie. 
Pleť ostala minimálne po dobu 8 hodín zmatnená, nepotrebovala som použiť púder a úžasný výsledok bol aj čo sa týka zakrytia pórov. Nedokonalosti pleti nezakryje, na to sú aj tak korektory a vrásky nemám zatiaľ tak výrazné, aby som to mohla posúdiť.
A teraz sa nezľaknite!!!!!!

  Takto vyzerala moja pleť bez zmatňujúceho krému. Vidieť rozšírené póry, červené miesta a stopy po akné.

A takto to vyzerá po použití krému. Foťák to možno dobre nezachytil a možno ten rozdiel podľa vás nebude moc viditeľný, ale rozšírené póry sú určite menej viditeľné a aj začervenanie je menej výrazné.

Za mňa rozhodne skvelý výrobok, ktorý ma prekvapil a som s ním veľmi spokojná. Nedošlo pri jeho používaní k zhoršeniu mojej pleti, práve naopak, krém vytvoril nádherne jemnú pokožku, zmatnil ju a trošku potlačil začervenanie. Je to silikónová bomba, to je jasné, ale vždy, keď budem potrebovať, aby mi make-up vydržal a pleť sa mi neleskla, bude jasnou voľbou. 
Cena za tento zmatňujúci krém je okolo 5 Eur, obsahuje 30 ml a zakúpite ho iba v DM drogériách.

A čo vy? Aký je váš názor a skúsenosti s podobnými produktami ?

A na záver vám chcem ukázať pár noviniek, ktoré môžete nájsť v DM :-)

Balea Summer Garden gél na holenie, 150 ml

Pre hebké oholenie nielen nôh, ale aj podpazušia a okolia bikín. Skvelý pocit z hladkého oholenia podčiarkne osviežujúca vôňa manga. 

Cena: 1,99 €
Balea Fuss Lovely maslo na nohy, 200 ml, soľ do kúpeľa na nohy, 40 g

Osviežujúce maslo s obsahom extraktu z červeného pomaranča, masla z orecha shea, aloe vera, mäty a slnečnicového oleja je vhodné na suchú popraskanú pokožku nôh. Zanechávaše nôžky krásne hebké.
Na umocnenie účinku vyskúšajte aj kúpeľ s kryštálikmi soli s obsahom extraktu z červeného pomaranča a mätového oleja. Soľ obsahuje aj aloe vera, alantoín, jojobový a sezamový olej, čím bude pokožka vašich nôh zaručene rozmaznávaná.

Cena: 3,39 € / 0,79 €
 


Balea Golden Shine telové mlieko so zlatým leskom, 200 ml

Jemná starostlivosť o pokožku vďaka obsahu kakaového masla. Udržiava prirodzenú vlhkosť pokožky, čím sa stáva krásne vláčna. A prečo je toto mlieko iné ako ostatné?Obsahuje jemné zlaté trblietky a krásne vonia!

Cena: 1,99 €
Zaujala vás niektorá z týchto noviniek? Golden Shine Bodylotion

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára