piatok 18. apríla 2014

Dove PURELY pampering Shea butter with warm Vanilla sprchový gél

Ahojte!

Dneska si dáme recenziu na úžasný sprchový gél od Dove z radu PURELY pampering  s vôňou bambuckého masla a vanilky. Musím sa priznať, že v poslednom čase sa mi Dove čím ďalej, tým viac páči. Veľmi som si obľúbila Dove krémovú tabletu, o ktorej ste si mohli prečítať tu
Keďže som závislá na vanilkovej vôni a moja sestrička to dobre vie, kúpila mi Dove sprchový gél s vôňou bambuckého masla a vanilky.

A aký je? 


Balenie je pekné, jednoduché, bielej farby s rozkošným obrázkom. Trošku horšie sa mi otvára uzáver. Po otvorení ucítite príjemnú sladkú vôňu. Nie je to celkom vanilková vôňa, tá je v úzadí, skôr ju prebíja vôňa bambuckého masla.
Konzistenciou je tento sprchový gél krémový, má jemne smotanovú farbu. Veľmi dobre sa nanáša na pokožku, krásne pení. Pokožku nevysušuje, naopak ju krásne zvláčni a hydratuje. Nemám suchú pokožku, takže mne tento sprchový gél maximálne vyhovuje, čo sa týka hydratácie a po jeho použití sa nemusím vôbec nakrémovať. Po osprchovaní celá kúpeľňa krásne vonia a samotná vôňa na pokožke vám hneď nevyprchá, práve naopak, istý čas je ju cítiť.

 

Okrem tejto vône rad PURELY pampering obsahuje:

- mandľový olej a ibištek
- kokosové mlieko a kvety jazmínu
- pistácia a magnólia - novinka - začnem ju čoskoro používať, ale už teraz vám môžem povedať, že tá vôňa je neskutočná

Okrem sprchových gélov tento rad obsahuje aj telové mlieka rovnakej vône, takže pokiaľ túžite po väčšej hydratácii alebo po dlhšej vôni, stačí si dokúpiť telové mlieko rovnakej vône. 

Za mňa úžasný sprchový gél, ktorý môžem jednoznačne odporučiť. Pokožka je krásne vyživená, jemná, hydratovaná a nádherne prevoňaná. Ako uvádza výrobca na obale, ide o sprchovanie, ktoré vyživuje a rozmaznáva a ja s ním musím súhlasiť. So sprchovým gélom som veľmi spokojná a časom si určite zadovážim aj ostatné vône.

Objem 250 ml, cena okolo 2 Eurá.

A čo vy? Máte nejaký obľúbený výrobok od Dove?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára