sobota 3. mája 2014

Miškin kakaovo-tvarohový koláč

Ahojte!

Rozmýšľala som, čím by som obzvláštnila svoj blog a napadlo ma, že by som mohla raz za čas pridať nejaký recept. Keďže u nás doma sme všetci mlsní a máme radi sladké, rozhodla som sa vám dnes predstaviť náš veľmi obľúbený a nenáročný koláč. Ten, kto má nejakú diétu alebo sa snaží vyhýbať sladkému, nech radšej ďalej nečíta. 

Musím uviesť, že tento koláč je veľmi ľahký, zvládne ho aj úplný začiatočník, rýchly a vhodný, keď sa vám nahlási nečakaná návšteva.

A keďže je dneska extrémne škaredé počasie, aspoň u nás, poďme si tento deň osladiť.

Miškin kakaovo-tvarohový koláč

Cesto:
- 35 dkg polohrubej múky
- 25 dkg práškového cukru
- 1 vajce
- 150 ml oleja
- 1 lyžička sódy bikarbóny
- 1/2 l acidofilného mlieka
- 3 lyžice kakaa

Plnka:
- 1 tvaroh
- 1 lyžica práškového cukru
- 1 vanilkový cukor
- 1 lyžica solamilu
-  vajce

Postup :
Všetky ingrediencie, ktoré sa dávajú do cesta, vymiešame ručným mixérom a vylejeme na múkou vysypaný plechu. Následne si vymiešame všetky ingrediencie do plnky a lyžičkou kladieme v kôpkach do cesta. Dáme piecť na približne 20 minút na 180 stupňov.

Koláč pred pečením


Koláč po upečení


Pripravený na papkanie :-)

Ako vidíte, koláčik je rýchly a nenáročný. Pokiaľ by niekoho z vás zaujal natoľko, že by ste ho aj vyskúšali, dajte mi určite vedieť. Som zvedavá, čo naň poviete.

Máte radi sladké?  Aký je váš obľúbený koláč?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára