sobota 12. júla 2014

Weleda sprchovacia emulzia - granátové jablko

Ahojte!

Veľmi rada skúšam nový výrobky, či už ide o telovú alebo dekoratívnu kozmetiku. Nedávno som obdržala od Weledy dva produkty z rady granátové jablko a dneska vám chcem predstaviť Weleda sprchovaciu emulziu granátové jablko.


Celkovo možno o granátovom jablku ako takom povedať, že je mnohými označované ako „superovocie", pretože podľa aktuálnych klinických štúdií má veľa vlastností a látok, ktoré mimoriadne pozitívne vplývajú na zdravie. Spomaľuje vraj rast niektorých tumorov, môže znižovať krvný tlak, pozitívne ovplyvňuje hodnoty cholesterolu a posilňuje srdce. Látky z granátového jablka podporujú regeneráciu  epidermy, zlepšujú jej elasticitu a zmierňujú vrásky.
Musím sa priznať, že som ešte nemala možnosť vyskúšať granátové jablko, ale hneď ako sa mi takáto možnosť naskytne, určite neodolám. 

Weleda priniesla do Európy v roku 2006 novinky v podobe sprchovacích emulzií na báze jemných cukrových tenzidov. Sú šetrnejšie k pokožke ako rozšírené a často používané na báze SLS alebo SLES a umývajú rovnako dobre, nevysušujú. Ja osobne som ešte nemala možnosť vyskúšať sprchovaciu emulziu, tak som sa na to veľmi tešila. Poďme si predstaviť bližšie Weleda  sprchovaciu emulziu.

Balenie emulzie je veľmi sympatické. Ide o typickú plastovú tubu červenej farby so zlatými nápismi, bielym uzáverom a veľmi oceňujem, že ide o pevnejší plat, lebo nedávno sa mi stalo, že tuba so sprchovým gélom Aroma Ritual od Dermacol mi praskla a gél mi z nej začal vytekať.
Obsahuje výťažky zo semien granátové jablka. Podporuje regeneračné procesy pokožky a chráni ju pred vysychaním. Je dermatologicky testovaná a vhodná na každodenné použitie. Jej veľkou výhodou je, že obsah kyseliny mliečnej ju robí vhodnou i pre intímnu hygienu. 


Po otvorení vás očarí nádherná, nevtieravá, osviežujúca ovocná vôňa, ktorá je pre mňa priam závislosťou. Do letných dní je ako stvorená. Strašne mi niečo pripomína, ale ani časom som si nespomenula čo. Podobá sa na telové mlieka do sprchy, ale súčasne nie je mastná. Má gélovo-krémovú konzistenciu smotanovej farby. Krásne sa na pokožku nanáša, roztiera, jednoducho sa zmýva. Dá sa povedať že nepení, ale to je typické pre skoro všetky prírodné výrobky a mne to vôbec nevadí. Pokožka je po sprchovaní krásne vyživená, zamatová, jemná na dotyk. Nie je cítiť žiadne pnutie, práve naopak, je krásne hydratovaná. Vôňa sa z pokožky hneď nevytratí, práve naopak a ja si ju môžem ešte nejaký čas po sprche užívať.   

Zloženie :
voda, cukrový tenzid, sezamový olej, alkohol, mytieaktivujúca aminokyselina, slnečnicový olej, glycerín, zmes prírodných éterických olejov, karagénan, olej z makadamových orechov a semien granátového jablka, výťažok z prosa a okvetných lístkov slnečnice, xantán, kyselina mliečna

Sprchovacia emulzia zaujala i našu mačičku :-)
 Ja som s týmto výrobkom maximálne spokojná, sprchovanie s ním sa stalo pre mňa radosťou a osviežením. Nesie prívlastok inšpirujúca a ja s myslím, že je to absolútne výstižný pojem. Výrobok je certifikovaný ako prírodná kozmetika podľa kritérií NaTrue a môžem si byť maximálne istá, že používam čisto prírodné látky, ktoré telu neškodia. Objem balenia je 200 ml, cena 8,75 Eur a nájdete ju aj na e-shope Weleda.  Pre mnohých je táto cena vyššia, ale za kvalitnú kozmetiku si treba priplatiť.

Pokiaľ by niekomu táto vôňa nevyhovovala, čomu neverím, lebo je úžasná, na výber máte ďalšie vône :
- sprchovacia emulzia ruža - harmonizujúca
- sprchovacia emulzia rakytník - vitalizujúca
- sprchovacia emulzia levanduľa - relaxačná
- sprchovacia emulzia citrus - osviežujúca

Ich zoznam nájdete tu a každý si určite nájde tú svoju.

A čo vy? Aký kozmetický výrobok vás v lete najviac osvieži?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára