utorok 5. augusta 2014

S Jubilejnou na Lodenicu

Ahojte!

Dneska tu mám pre vás super tip, ako sa dostať na tohtoročný festival Lodenica.
Myslím si, že tento festival ponúka mnoho zaujímavých interpretov a sprievodných akciíí a každý si tam nájde to svoje. A čo treba urobiť pre to, aby ste vyhrali 2 lístky na tento festival?


Je to jednoduché. Stačí na FB navštíviť stránku Jubilejná, kúpiť si jeden ich výrobok (ja som hrušková :-)), odfotiť sa s týmto výrobkom a zaslať naskenovaný pokladničný doklad. Všetko bližšie info nájdete na FB. Treba sa však poponáhľať, vyhráva iba prvých 100!!!!!
Inak od 1.8. je Jubilejná v Tescu za 7,99 Eur v akcii a to už sa oplatí!

Ja som neváhala a hneď som sa do tejto akcie zapojila, pretože môj priateľ má tento festival veľmi rád, už viackrát sa ho zúčastnil a bol veľmi spokojný. Už sa teda na tohtoročnú Lodenicu veľmi teším a dúfam, že nám vyjde počasie a dobre sa zabavíme :-)

A čo vy? Zaujala vás táto akcia? Napíšte mi, kto sa tiež zúčastnite Lodenice, možno sa tam vidíme :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára