utorok 9. septembra 2014

Rýchly tip na super nákup

Ahojte!

Dneska tu mám pre vás tip na super nákup. Včera mi prišiel mail z dresslink.com, na ktorom ma nalákali na veci v špeciálnej akcii za 0,01 dolára + platíte si poštovné. Keď som uvidela tú krásnu blúzku, bola to láska na prvý pohľad. Keďže je však počet kusov limitovaný a nechápem, kedy pridávajú ďalšie, poblúdila som ešte po stránke a zašla do oddelenia free shipping a to bol kameň úrazu. Majú tam super zľavy na štetce, veci na nechty, bižutku, každý si vyberie. A vzhľadom k cene a poštovnému zdarma to podľa mňa vychádza lacnejšie než na ebay.

Malá ochutnávka :

Táto sada sa dá vybrať v rôznom prevedení za krásnych 3,06 Eur
Sada tiež v rôznych prevedeniach za úžasných 1,30 Eur
A kopec ďalších vecí, treba si popozerať. Každopádne niektoré produkty sú už vypredané, ako krásne zlaté hodinky, ktoré by som hneď brala, tak treba čím skôr nakúpiť.

Inak neviem čím to je, asi im blbne stránka, ale začalo mi pri niektorých veciach písať, že sa nedá poslať na Slovensko. Alebo konečne som išla objednávať a aj tak chceli poštovné pri free shipping, tak ja už tomu nerozumiem, s touto stránkou som ešte takéto problémy nemala. 

POZOR aktualizácia :
Písala som dresslinku, prečo mi pri vyššie uvedených štetcoch, keď si dám spôsob dopravy, ktorý má byť zadarmo, píše  shipping methods-unavaiable to the selected country!!! Prikladám ich odpoveď :
Dear,thanks for your letter and sorry for your problem.you can not enjoy this free shipping ,because 
your country can not ship via the china post.and all our free shipping only ship by the china post.
sorry for the inconvenience and i beg your understand.
Takže teraz neviiem, ako to je, pretože keď som ich dala do košíka a stlačila check out, tak tam mi namiesto poštovné zdarma ponúklo poštovné 0,90 Eur, tak možno to by bola cesta. Každopádne, čo sa týka tohto som veľmi sklamaná.

Čo sa týka produktov, ktoré sú v špeciálnej akcii za 0,01dolára, tak tam si treba predovšetkým ustriehnuť čas. Ja som mala šťastie okolo 9:00 ráno a nakoniec som blúzku ukoristila a veľmi sa na ňu teším. Takže blúzka vyšla 0,01 Eur+poštovné. Ale aby ste si niečo z týchto vecí mohli objednať, musíte do košíka vložiť ešte nejaký produkt, ale taký, aby ste ho platili aj s poštovným a nie zo sekcie free shipping.

Zaujala vás táto akcia? Objednali ste si niečo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára