streda 1. októbra 2014

Aký bol môj september?

Ahojte!

Po dlhšom čase som tu so súhrnným článkom, ktorý sa týka všetkého, čo sa mi za uplynulý mesiac podarilo zažiť. Ani sme sa nenazdali a je tu už 1. október, vonku je typicky jesenné počasie, deti zbierajú gaštany, listy padajú a začína byť naozaj sychravo.Tento článok bude možno trošku dlhší, bude veselý ale na konci i veľmi smutný. Poďme teda na to.

Čo sa týka nakupovania, tak na to veľmi veľa času nebolo, ale predsa len som niečo ukoristila.


Kto číta pravidelne môj blog vie, že som objednávala zo stránky  http://www.najlekaren.eu/
Konečne mám výrobky od Bioderma, ktoré sú určené na problematickú pleť, tak som veľmi zvedavá, ako sa osvedčia. Okrem toho som si dokúpila aj zopár ďalších potrebných lekárenských produktov. O celom nákupe sa dočítate tu.

Objednávala som aj zo stránky dresslink.com a som veľmi zvedavá, kedy mi zásielka dorazí a hlavne akej kvality budú dané kúsky. Ako som už avizovala, na tejto stránke počas dňa prebieha akcia - niektoré výrobky v obmedzenom množstve sú za 0,01 Eur a vy zaplatíte k tomu iba poštovné + musíte si niečo ešte k tomu objednať, ale nie zo sekcie Free Shipping ale v plnej cene aj s poštovným.


Táto blúzka bola pre mňa láskou na prvý pohľad a pri cene 0,01 Eur + 0,84 Eur poštovné nebolo prečo váhať. Ešte som k tomu prihodila náramok, tak ma celá objednávka vyšla 1,91 Eur. Objednávala som 10.09. tak uvidíme, kedy to dorazí, lebo v poslednom čase objednávky z Číny chodia aj po 40 dňoch.

Musím sa bez mučenia priznať, že aj ja som prepadla ebay a pohrúžila sa do sveta dražieb a nakupovania. Nuž, na každého raz príde. Dneska vám teda ukážem zopár kúskov, ktoré mi už dorazili a môžete sa tešiť na samostatný článok o týchto nákupoch.

Kozmetická taštička
Farebný náhrdelník
Krásny náramok
Prišlo mi i zopár vecí na testovanie.


O tomto skvelom peelingu ste sa mohli dočítať tu.

Olej na vlasy, zatiaľ som ho skúšala len raz.
Poctivo testujem, môžete sa tešiť na recenzie už čoskoro.
Keďže sa tento mesiac vydávala moja skvelá kamarátka, spolužiačka, kolegyňa atď. v jednej osobe, bez rozlúčky so slobodou to nešlo. Tak sme jej s babami pripravili akciu na chate. Keďže som bola hlavný organizátor, snažila som sa zohnať aj nejakú zaujímavú výzdobu. A tip padol práve na obchod Teddy. Neviem, či sa nachádza v každom meste, skôr ich je na Slovensku pomenej, čo je veľká škoda. Majú tam srandy od výmyslu sveta a podarilo sa mi tam zohnať srdiečkové balóny, zástavu na auto pre novomanželov, svietiace rohy i záchodový papier so svadobnou tématikou. Jednoducho, na akúkoľvek príležitosť tu nájdete skvelé kúsky na výzdobu.


A že sme sa zabávali do rána bieleho, to vám určite nemusím hovoriť :-)

A keď už spomínam tú svadbu, mám tu foto líčenia a účesu, ktorý mi robila jedna veľmi šikovná dievčina. A na to, aké mám teraz krátke vlasy, ten účes bol super! 



 Prišli mi aj nejaké objednávky z Číny.


Konkrétne biely opasok a čelenka s kvietkami sú zo stránky www.tinydeal.com a boli v super akcii - za obe veci som platila 0,41 Eur, ale čakala som na ne naozaj dlho.
Masky mám zase zo stránky buyincoins a vyšli ma asi 1 Euro. Mali by pomáhať v boji proti čiernym bodkám, tak dúfam, že aspoň trochu pomôžu a nevyskytne sa alergická reakcia :-) 

Ideme teraz na moje ďalšie samostatné nákupy.


Odličovacie tampóny sú povinnou výbavou asi každej z nás, takže som zase doplnila zásoby a tieto sú konkrétne z Kauflandu za 0,69 Eur a som s nimi spokojná, kupujem ich opakovane. Keďže mi došli všetky odličovacie prípravky na oči, rozhodla som sa dať šancu Garnier novinke a som zatiaľ spokojná. Kupovala som ho v Kauflande v akcii za 3,69 Eur.
Mám tu aj tip na niečo sladké a hádam aj zdravšie, než napr. čokoláda. Ide o Tahini - sezamovú pastu s kakaom. Obsahuje mletý sezam, hnedý cukor, kakao so zníženým množstvom tuku. Má to veľmi zaujímavú chuť a určite stojí za vyskúšanie. Dá sa zohnať v Lidli v regáloch s nevypredanými týždňovými výrobkami a v akcii stojí okolo 2 Eur.

A po dlhom čase som navštívili aj DM.


Keďže som mala málo času, tak to bolo naozaj rýchlovka. Vitamín C v šumivých tabletách nemohol chýbať. Teraz je také obdobie, že stále je niekto chorý alebo posmrkáva, takže vitamín C je nevyhnutnosť. Keďže som mala chuť na niečo, čo som ešte neskúšala, tak som siahla po Alpro nápoji, ale teda ten ma veľmi neandchol. A dokúpila som si aj Discreet intimky, som s nimi spokojná. Okrem toho som využila akciu za 10 b taška, ale neviem dokedy táto akcia trvá.


Keď som bola v Kik padla mi do očí táto blúzka. Je dlhšia a perfektne sa hodí k legínam. A za cenu 2,19 Eur som ju tam nemohla nechať :-)

 
Kto je fanúšikom Essence na FB ten vie, že od 03.09. prebiehal v DM výpredaj ich ex výrobkov s 50% zľavou. Odtiaľ mám aj dva 3D tiene. Okrem toho nedávno ohlásili výpredaj aj v Tesco a tam sú už všetky výrobky po 0,95 Eur. A to je už veľmi priaznivá cena. Tak sa moja zbierka Essence rozšírila o nových krásavcov. Treba však dávať bacha. Na regáloch sú pôvodné ceny, tak si ich treba vždy kontrolovať na panely. Inak napadlo ma, mali by ste záujem o článok o mojej zbierke Essence výrobkov?

Keďže bolo a ešte stále je obdobie jarmokov a vinobraní, perníček darovaný z lásky vždy poteší :-)

Tento mesiac sa celkom darilo aj na poli výhier, celkovo sa dá povedať, že šťastena sa ma časť tohto mesiaca silne držala.


Ak ste fanúšikom stránky jej.sk na FB tak viete, že skoro každý deň pridávajú súťaže na rôzne ich krásne výrobky, ako kabelky, peňaženky, prstene, náhrdelníky, hodinky, atď. Vždy súťaží neskutočné množstvo ľudí a mne sa i napriek tomu podarilo vyhrať túto krásnu kabelku Dorazila za pár dní nádherne zabalená a ešte aj so sprievodným listom. Veľmi milo ma to prekvapilo. Samotná kabelka je jedným slovom úžasná! Je naozaj kvalitná, krásne spracovaná a navyše multifunkčná - dá sa nosiť 3 spôsobmi, čo je podľa mňa super. Dá sa nosiť ako listovka do ruky ako na obrázku, potom je tam kovové ramienko čo sa hodí k nejakému elegantnejšiemu outfitu a ešte aj koženkové ramienko na bežné nosenie, prípadne crossbody. Paráda!


Počas prázdnin sa dalo točiť na kolese šťastia u Bioderma a mne sa podarilo vytočiť Bioderma Hydrabio sérum, z čoho sa naozaj teším.
Okrem toho sa mi na blogu  http://www.kusanec.cz/ podarilo vyhrať túto rozkošnú cestovnú sadu od Logona.


Podarilo sa mi byť aj medzi prvými 50, ktorí mali možnosť vyskúšať novinky od Gabriella Salvete a na ich recenziu sa môžete tešiť už čoskoro.

Mám tu aj tip na super darček a to dekoráciu na záhradu. Konkrétne tento mlyn sme objednávali babke k sviatku, aby mala niečo pekné  na chate.

Mlyn objednávala sestra z bazos.sk a myslím, že priamo od tohto predajcu http://nabytok.bazos.sk/inzerat/42023053/mlyn.php. Je naozaj krásny a prišiel v zabalený vo veľkej krabici.


Koncom mesiaca som mala meniny a kolegovia mi urobili radosť krásnymi kvetmi.


Myslím si, že nie je nič krajšie ako keď dostanete kvety od ľudí, ktorí vás majú radi a ktorým na vás záleží. Darčeková taštička ukrývala zase darček od kamarátky. Celkovo tieto meniny sa niesli vo veľmi smutnom duchu, o tom vám napíšem za chvíľu, ale dostala som kopec vecí od kamarátov či rodiny, ktoré mi urobili veľkú radosť. Ozaj napíšte mi, či by sa vám páčil článok, čo som dostala k sviatku, veľmi ma zaujíma váš názor.

A dostávame sa k záveru tohto mega dlhého článku, ktorý píšem už vyše dvoch hodín a žiaľ, nebude sa niesť vo veľmi veselom duchu.


To čo vám teraz napíšem je veľmi osobné a musím sa priznať, že mi pri tom tečú slzy po lícach. Ako sa niekedy hovorí, kto má šťastie v hre, nemá šťastie v láske.
Niektorí si poviete, že možno o týchto veciach nie je vhodné písať a možno to ani na blogu, ktorý mám, nie je až tak k veci, ale mám potrebu o tom napísať. Stala sa mi totižto vec, na ktorú som vôbec nebola pripravená a absolútne som ju nečakala. Po 10 rokoch ma opustil človek, o ktorom som si myslela, že spolu budeme zdieľať svoj život, spolu si založíme rodinu a i zostarneme. Niekto, pri ktorom som stála vždy v dobrom i v zlom. Najhoršie na tom je, že to prišlo úplne nečakane. Nepredchádzali tomu žiadne vážne hádky, žiadne tretie osoby. 
Každý máme svoje chyby a pozitívne či negatívne vlastnosti. Vždy sú vo vzťahu chvíle, keď sa dvaja poškriepia, nie je to vždy ideálne. Ale vždy je to o komunikácii a vzájomnom rešpektovaní sa. Keď je človek zaľúbený, má naozaj na nose ružové okuliare a snaží sa niektoré veci toho druhého rôznymi spôsobmi ospravedlňovať. Pokiaľ však chýba vo vzťahu komunikácia, snaha spoločne riešiť problémy a najmä snaha tráviť spolu všetok svoj voľný čas a užívať si vzájomnú prítomnosť, potom to nie je láska, ale skôr zabehnutá rutina či dlhoročný zvyk. Veľmi rýchlo prišlo vytriezvenie a vy pozeráte na človeka, ktorému ste dali 10 rokov svojho života, ako na nejakého cudzinca. Je to teraz ťažké, bolestivé, moje srdce je rozbité na milión kúskov. Najhoršie na tom je, že stále tomu nechcem uveriť a nenachádzam racionálne vysvetlenie. Viem ale, že je to niečo, čo keď prekonám, tak ma to posilní a dúfam, že časom nájdem svoju chýbajúcu polovičku, s ktorou budem naozaj šťastná a s ktorou strávim zvyšok svojho života.
Preto ak máte pri sebe niekoho, koho máte radi, dávajte mu to najavo každý deň, aj keby išlo o maličkosti. Život je krátky na to, aby sme žili v neistote, samote a smútku. A pokiaľ je po vašom boku niekto, kto nechce s vami tráviť každý okamih svojho voľného času, riešiť problémy ani spoločnú budúcnosť a na každú otázku odpovedá slovom neviem, je čas sa nad tým trochu zamyslieť. Život totižto treba žiť a nie len prežívať!
Tieto ťažké chvíle však majú aj svoje pozitíva, aspoň pre mňa. Pochopila som, aj keď to už dávno viem, že moja rodina je to najcennejšie čo mám. Sú to ľudia, ktorí pri mne vždy stoja a spravia všetko pre to, aby tieto ťažké dni boli o niečo ľahšie. Okrem toho sa ukáže, kto sú vaši skutoční priatelia. Sú to ľudia, ktorým môžete kedykoľvek zavolať, povedať im svoje trápenia a oni vás vždy ochotne vypočujú a sú vašou bútľavou vŕbou. A toto sú pre mňa ľudia s veľkým Ľ a som im vďačná za to, že ich mám. 

Tak a sme na konci.. Tento článok mi dal poriadne zabrať. I keď záver nebol najveselší, treba ísť ďalej. O tom je život.
Ešte by som vám chcela napísať, že teraz odchádzam na pár dní preč, tak giveaway vyhodnotím až po návrate späť. Zatiaľ sa vás zapojilo naozaj veľa, z čoho mám radosť a kto sa ešte nezapojil, tak ma stále čas.

A čo vy? Aký bol váš september?
   
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára