utorok 28. októbra 2014

Môj nezabudnuteľný víkend - DM blog event

Ahojte!

Keď ma DM pred časom oslovila, či by som sa nechcela zúčastniť eventu, ktorý pripravujú pre vybrané blogerky, bola som naozaj poctená, že som bola medzi oslovenými a nadšene som hneď odpísala, že veľmi rada. Postupne sa doťahovali detaily a časom nám zaslali aj program, ktorý si pre nás prichystali. A po jeho prečítaní som hneď vedela, že to nebude len taký obyčajný víkend ale bude to jeden z naj víkendov, aký som kedy zažila.   
V piatok 24.10. som teda nastúpila na vlak a vrhla sa v ústrety neskutočnému zážitku.
Ubytované sme boli v hoteli Devín, ktorý je jedným z najkrajších hotelov, ktorý som kedy videla. V samom srdci nášho hlavného mesta, z mojej izby s výhľadom na Dunaj, jednoducho nádhera. DM si naozaj dala na všetkom záležať až do posledného detailu a ja som si pripadala ako v rozprávke.


Moja krásna izbička

Po príchode na izbu, ktorá bola neskutočne krásna a vybavená touto mega posteľou, ma čakalo od DM krásne prekvapenie. Jednoducho, tento víkend bol plný samých prekvapení.


Rýchlo som sa vybalila a vybrala som sa do mesta na nákupy, ale akosi sa mi nič nepáčilo, tak som sa vrátila do hotela a chystala na večeru. Vedela som popredu, ktoré blogerky sa eventu zúčastnia, ale ani jednu som osobne nepoznala, tak som bola zvedavá, ako si padneme do oka.
Po príchode do francúzskej reštaurácie som si hneď všimla náš stôl a už tam čakali Mia a Saška. Potom prišla ešte Barborka a na záver Veronika. Celý večer sa niesol v príjemnom, priateľskom a veselom duchu. Hneď sme si s babami padli do oka a o zábavu bolo postarané. Jedlo bolo vynikajúce, s babami sme super pokecali, veľa sa nasmiali a ani nevieme ako a dve hodiny ušli ako nič. Unavené po celom dni a plné rôznych očakávaní z nadchádzajúceho dňa s veľkým D, sme sa rozpŕchli do svojich izieb, nadstavili budík na 06:40 a zaspávali s hlavou plnou rôznych predstáv, ako to asi zajtra dopadne.

Vstávanie to bolo naozaj kruté, ale zvládli sme to, zišli sme sa na raňajkách, opäť sme rozoberali čo nás asi čaká a po raňajkách sme si nachystali veci a o 8:00 sme sa stretli s Luckou z DM na recepcii. Mala som veľkú radosť z toho, že sa konečne vidíme aj osobne, nielen prostredníctvom mailu. Nasadli sme do auta a vybrali sa smer Záhorská Bystrica.

Plán na sobotný deň bol daný dopredu a veľmi som sa naň tešila. Celý deň sa odohrával v ateliéry našej úžasnej fotografky Zuzky Gavulovej. Už tam na nás všetci čakali a začalo sa veľké zoznamovanie, a to s Natali (DM), Lukášom Kimličkom, Barborkou Yurkovic a Tamarkou, Zuzkou Gavulovou atď. Jednoducho hviezdny tím, plný úžasných ľudí a maximálnych profesionálov, vďaka ktorým sa tento deň stal jedným z najkrajších dní. 

Zľava : Lucka(DM), Barborka, Saška, Ja, Mia a Veronika

Baby z DM - Lucka a Natali mali pre nás prichystané skutočne štedré pohostenie a po prípitku sme sa dali do práce. Pre každú z blogeriek boli prichystané 2 looky, z ktorých každá z nás získa 5 ks profesionálnych fotografií.


Ja som sa odhodlala ako prvá a na začiatok som sa zverila do rúk Lukášovi Kimličkovi, ktorý mal v ten deň na starosti líčenie a musím povedať, že pod jeho rukami sa každá z nás menila na umelecké dielo a sama som sa v zrkadle nespoznávala. Lukáš je neskutočný profesionál, pre mňa multitalent - líčenie, fotografovanie, návrhárstvo, atď. - jednoducho človek s veľkým talentom, ktorý je popritom neskutočne milý, ľudský, priateľský, plný vtipných zážitkov a bolo mi cťou sa s ním spoznať.
Inak tento deň bol snom každej ženy. Nielen úžasný Lukáš Kimlička, ale aj kopa kozmetiky, vrátane dvoch plných kozmetických kufrov Alverde a S.he, oblečenia, šiat a doplnkov. 


Následne si ma do parády zobrala Barborka Yurkovic, ktorá mala v ten deň na starosti úpravu vlasov a fashion styling. Ďalší multitalent a skvelá osoba. Keďže mám teraz radikálne skrátené vlasy, nemala som vôbec predstavu, čo by sa z nich dalo vykúzliť, ale to čo sa podarilo Barborke, tak z toho mi padla sánka dolu. Uznajte samy, nie je to super! Také by som brala každý deň :-)


 
1. outfit

Následne ma Barborka a Tamarka obliekli do prvého outfitu a išlo sa na fotenie. To mala na starosti úžasná Zuzka Gavulová. Musím sa priznať, že tak pozitívneho, stále usmiateho človeka ako je ona, som už veru dlho nevidela. Keďže nie som žiadna fotomodelka, nemala to so mnou ľahké, ale dokázala vytvoriť pri fotení takú skvelú a uvoľnenú atmosféru, že to za chvíľu išlo samo a naozaj som si to užívala. 

2.outfit a Zuzka v akcii

Po pracovnom obede sme pokračovali druhým kolom líčenia, úpravy vlasov, outfitom a fotením a unavené ale plné neskutočných zážitkov sme skončili okolo 19:00. Ani sa nám veriť nechcelo, že je to za nami a ten deň tak rýchlo ubehol. 
Dali sme si ešte spoločnú foto, rozlúčili sa a vydali smerom reštaurácia Traja Mušketieri, kde sme s Luckou a Natali mali spoločnú večeru. Baby z DM boli ako Ježiško, lebo mali pre nás ešte jedno prekvapenie, ktoré nám urobilo radosť. Najedená do prasknutia (za ten víkend som pribrala snáď 5 kg ) a plná zážitkov som vchádzala do hotela, kde sme sa s babami z DM rozlúčili a potom už len smer izba a posteľ. I keď som bola po celom dni unavená, nemohla som zaspať a v hlave sa mi premietal celý deň. 

Po celom dni 23:00

Na raňajkách som sa ešte stretla s Barborkou a Veronikou, prehodili sme pár slov a rozlúčili sa. Išla som sa ešte prejsť k Dunaju a potom už len zbaliť veci, odubytovať a smer domov. Bol to tak krásny víkend, že sa mi popravde domov ani nechcelo ísť, ale povinnosti volajú a bolo sa gtreba vrátiť do reality.

Výhľad z izby

Chcem sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti DM za možnosť zúčastniť sa na tomto skvelom evente, za úžasné zážitky a skvelé okamihy, ktoré som prežila. Na tento víkend budem ešte veľmi dlho spomínať a patrí k tým najkrajším, ktoré som kedy zažila.
Chcem sa poďakovať Lucke a Natali za skvelú organizáciu tohto eventu, Lukášovi Kimličkovi za skvelé líčenie, Barborke Yurkovic za super účes a styling, Zuzke Gavulovej za fotenie (na foto sa už veľmi teším) a samozrejme veľké ďakujem patrí aj babám a to Mii, Saške, Barborke a Veronike za to, akou skvelou partiou sme boli a aká bola s nimi super zábava. Všetkých som vás veľmi rada spoznala a všetkým patrí moje jedno veľké ĎAKUJEM !!!!!

Profesionálne fotky budú hotové tak za 2-3 týždne, tak potom ich hneď pridám na blog. :-)

   
 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára