sobota 15. novembra 2014

Poďme sa trblietať s Gabriellou Salvete

Ahojte!

Tento rok sa kozmetické firmy rozhodli zaplaviť trh samými novinkami a prinášajú stále rôzne nové kolekcie, rady a línie výrobkov, z ktorých je ťažké si vybrať len jeden výrobok a zväčša aspoň ja osobne by som chcela všetky vyskúšať. A tak je to aj s Gabriellou Salvete. Tento rok dáva táto značka o sebe vedieť vo všetkých smeroch a veľmi pozitívne hodnotím možnosť zapojiť sa raz za čas do testovania a vyskúšať ich novinky ešte za horúca. Ja prichádzam s dvoma, ktoré si ku mne našli cestu už dávnejšie a i keď nepatria medzi úplne horúce novinky, určite stoja za povšimnutie.


GS Glitter Enamel 08 Electric Rainbow
Ide o rýchloschnúci lak na nechty s vysokým obsahom trblietok. Dostupný je v 8 odtieňoch a môj je konkrétne 08 Electric Rainbow, čo je priesvitný lak s farebnými trblietkami s holografickým efektom, pričom prevažuje modrá farba. 




Veľmi sa mi páči samotné balenie laku. Ide o priesvitnú fľaštičku, cez ktorú krásne vidíte jednotlivé odtiene trblietok. Strieborný popis pekne dotvára celkový dizajn balenia a biely vrchnák je potiahnutý samotnými trblietkami, takže si môžete dobre predstaviť, ako vyzerá napr. na bielom podklade :-)
Z čoho som naozaj veľmi nadšená, je štetček laku. Veľmi mi pripomína Astor, ktoré sú tiež super. Je širší a hrubší a stačí pár ťahov a necht je krásne nalakovaný. Mám veľmi rada tieto druhy štetčekov v lakoch, lebo s nimi sa stáva lakovanie naozaj hračkou a rýchlou záležitosťou.

Jedna vrstva
Ja som ako podklad použila môj storočný Maybelline Foreverstrong lak a naniesla jednu vrstvu GS. Nechty boli hneď živšie a získali trblietavý nádych. Veľmi sa mi páči, ako sa mení farba a odlesk trblietok pri rôznych uhloch.

Dve vrstvy
Avšak s dvoma vrstvami získal na intezite a teraz nechty dostali ten pravý trblietavý šmrnc. Veľmi sa mi na tom jemnom podklade od Maybelline páčil a bavilo ma sledovať jeho odlesky.  

Čo sa týka výdrže, je to niečo podobné ako pri pieskových lakoch. Drží ako pribitý, mne úplne v pohode aj 5 dní a keby sa aj niečo odluplo, stačí dolakovať a nie je to vôbec vidieť. Je pravda, že odlakovanie nie je také jednoduché ako pri normálnych lakoch, ale tiež to nie je žiadna tragédia. Nepotrebovala som použiť alobalovú metódu, bolo potrebné použiť len viac odlakovača a vatových tampónikov.

Objem laku je 11 ml a cena sa pohybuje okolo 3 Eur.

GS eyeshadow with pearl 09
Ide o mono tieň s ľahkou textúrou, dostupný podľa oficiálnej stránky v 6 odtieňoch. Balenie tieňa sa mi páči, je to pevnejší plast čo niečo vydrží a vďaka priesvitnému vrchu hneď viete, o ktorú farbu ide.


Môj odtieň 09 je veľmi zvláštny. Má fialovú farbu s odleskami do modra s drobnými farebnými trblietkami. Pigmentácia tieňov je dobrá, i keď trošku prášia. A práve vďaka tej zvláštnej farbe s odleskami si ma získal.


 


Tiene sa na viečko krásne nanášajú a zapracovávajú. Čo sa týka výdrže, ja musím na moje mastné viečka použiť vždy bázu, aby sa mi to hneď nezlialo. Čo sa týka týchto tieňov, s bázou tých 7 hodín vydržia, ale potom sa mi už začínajú pomaly zlievať.

Hmotnosť je 2g a cena je okolo 3 Eur.  

Ja som s oboma výrobkami veľmi spokojná a najmä laky od Gabrielly Salvete ma chytili za srdce a zamilovala som sa do nich.

A čo vy? Aký je váš obľúbený lak či tieň v súčasnosti? Máte radi GS?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára