pondelok 24. novembra 2014

Predvianočné nákupy v Rakúsku

Ahojte!

Tento článok som vám chcela ešte napísať za horúca krátko po návrate, ale akosi bolo toho medzitým veľa a nestihla som to, tak s oneskorením jedného týždňa dneska prichádzam s článkom o mojich predvianočných nákupoch v Rakúsku.
Keďže sme mali 17. novembra voľno, spojili sme príjemné s užitočným, nasadli do auta a vydali sa smer nákupné centrum G3. O tomto nákupnom mieste som vám už písala tu, tak sa nebudem opakovať. Keďže bol v Rakúsku pracovný deň, očakávali sme menší nápor kupujúcich, i keď sviatok v Čechách i na Slovensku dokáže prilákať kopec ľudí. Ale že bude Primark plný na prasknutie počas týždňa, samozrejme najmä Čechmi a Slovákmi, tak to som naozaj nečakala! Takže tip do budúcna - treba ísť do Primarku cez pracovný deň!

A ako dopadli naše nákupy?


Ja viem, vyzerá to hrozivo, ale na obranu išlo o nákupy už aj na Vianoce, niečo do domácnosti, jednoducho sa to nakopilo. :-) A podotýkam, že sme na to boli tri baby, nie sú to len moje úlovky :-) Navštívili sme Primark, Bipu, DM, Hoffer a Müller.

A dneska vám bližšie predstavím svoje úlovky z Primarku. Pre mňa je v G3 najväčším lákadlom Primark, o ktorom som vám už raz písala tu. Obchod mnohými milovaní i nenávidení. Ja ho mám rada pre široký výber (najmä dámskeho oblečenia), priaznivé ceny, krásnu bižutériu a kabelky. Vždy tam zoženiem kúsky, po ktorých u nás pátram márne. Avšak má aj mnohé negatíva. Nekonečné rady na kabínky a kasy, menší výber oblečenia pre mužov a deti a neskutočne sprostý nákupný košík, z ktorého som mala ešte 3 dni svalovicu na rukách. Tentokrát ma však sklamalo, že veľa vecí, ktoré som chcela, bolo v mojom čísle vypredaných a aj mužské oblečenie bolo značne preriedené a nájsť pyžamo alebo obyčajné tričko vo veľkosti L alebo XL bol naozaj problém. Neviem, či to bolo tým, že bolo po víkende a nestihli doložiť tovar, ale miestami mi to tam prišlo vybrakované. Ale keďže oddelenie pre ženy je tam najväčšie a ako je vidieť aj na obrázku, naprázdno sme určite neobišli, s nákupom som bola nakoniec spokojná.

Čo sa mi podarilo ukoristiť?


Neskutočný výber krásnych kabeliek, brala by som všetky. Mnohé boli aj v zľave, čo ma veľmi potešilo a kľudne ste tam zohnali krásne kúsky aj za 3 alebo 5 Eur, konkrétne tieto na obrázku sú moje top úlovky a každá táto krásavica stála neskutočné 3 Eurá.

7 Eur
Tento overal-pyžamo som kúpila sestre na Vianoce. Keďže som si niečo podobné kúpila minule a ona ľutovala, že zaváhala, teraz jednoznačne putoval medzi prvými kúskami do košíka.

15 Eur
Keď v jednom z nákupných haulov na Youtube videla sestra tento sveter, až sa jej oči rozžiarili. Ona je taký živel a je za každú srandu, takže som vedela, že týmto svetrom si ju úplne získam a bude to pre ňu jeden z top darčekov. Mali ich vo viacerých prevedeniach a aj pre pánov.

12 Eur
Jeden z mála pánskych kúskov a to sveter pre tatina. Mali ich na výber vo viacerých farebných prevedeniach, len bol problém s číslami, mali skôr menšie.

30 Eur
Mali aj široký výber zimných búnd a kabátov v rôznych farbách a prevedeniach. Určite si tam dokáže každý vybrať. I keď na foto bunda možno nevyzerá dobre, v skutočnosti je naozaj krásna a kúpila som ju mame ako vianočný darček.

Každé po 3 Eurá
Konečne som si splnila sen a zohnala riflovú vestu. Keď som ju tam zbadala, hneď som po nej chňapla a musela byť moja. Už dlhšie som ju zháňala u nás a nikde ich nemali. Okrem toho mali výpredaj aj na letné blúzky a tričká a táto blúzka ma očarila na prvý pohľad. Je z ľahkého, priehľadného materiálu a do letných dní bude ako stvorená.

Trigovica 8 Eur, tričko 2 Eurá
Sestra má teraz Coca Cola obdobie a keď zbadala túto trigovicu, vedela som, po čom jej srdce piští. Takže ďalší darček pre sestru :-)

3 Eurá
Ďalšia láska na prvý pohľad, aspoň pre mňa. Úplne som prepadla týmto ľahkým veciam na leto a najradšej by som si bola kúpila všetky druhy, ktoré tam mali.

Okuliare 0,50 Eur, pinzety 1,50 Eur
I keď je po lete, nedokázala som odolať týmto úžasným slnečným okuliarom. Podobné čierne mám z minula sú super, som s nimi maximálne spokojná. A pinzety sa vždy zídu.

Kapitola sama o sebe, bižutéria!!!!

Každý po 2 Eurá
V poslednej dobe sa moja bižutéria naozaj rozrastá a z Primarku odísť bez bižutérie, to ako keby ste tam ani neboli. Tie náhrdelníky sú jednoducho skvosty a nedá sa im odolať.

Čierne tričko asi 4 Eurá, blúzka 1 Euro
Chcela som si pokúpiť viacero basic tričiek s dlhým rukávom v jednej farbe, to sa vždy zíde. Keďže však moja veľkosť bola preriedená, skončila som nakoniec s jedným čiernym. A blúzke sa nedalo odolať. Nielenže je z príjemného materiálu, má krásnu farbu, ale stála neskutočné 1 Euro !!!!

Tielka boli po 1,90 Eur a fialové za 1 Euro
Pokiaľ budete v Primarku, určite si kúpte ich tielka. Pre mňa sú to naj tielka na svete. Sú z príjemného materiálu, pri praní sa vám nevyťahajú, sú super dlhé, takže vám nie je zima na kríže. Majú širokú škálu farieb a ja som tentoraz odišla s čiernym a ružovým a už teraz ľutujem, že som si nekúpila aj inú farbu.

13 Eur
Pyžamo pre tata ako vianočný darček je nutnosťou. Tu však nebol ktovieaký výber a aj s veľkosťami bol problém.

Každé po 5,90 Eur
Na mojom whisliste boli aj čierne a tmavomodré nohavice. Takže som si kúpila tieto dvoje skinny a som z nich nadšená.

A ako posledné tu máme topánky.

3 Eurá

Tak a sme na konci. Nakoniec sa mi teda podarilo celkom úspešne nakúpiť a mať kopec darčekov na Vianoce. I keď v predstihu, ale aspoň sa potom nemusím stresovať.

Ešte pár foto z Primarku.


A ešte pohľad na jeden z obchodov, kde majú kolotoč!


V budúcom článku vám ukážem nákupy z ostatných obchodov.

A čo vy? Máte radi Primark? Chodíte na nákupy do Rakúska?










 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára