streda 10. decembra 2014

Finálne fotografie z DM blog eventu

Ahojte!

Dneska mi dorazil balíček, na ktorý som sa už veľmi tešila a to s finálnymi fotografiami z DM blog eventu. O tomto nezabudnuteľnom a nádhernom víkende ste si mohli prečítať tu


Po otvorení balíčka som ostala stáť s otvorenými ústami. Okrem CD s fotkami od našej super fotografky Zuzky Gavulovej, dievčatá z DM pribalili aj CD s ich fotkami z tohto víkendu a na záver prichádza čerešnička na torte! A to nádherný album s finálnymi fotkami, ktoré mi budú tento nádherný víkend pri pohľade na ne vždy pripomínať. Musím sa priznať, že ma neskutočne dojalo, koľko námahy si s tým dali. Krajší predvianočný darček si ani neviem predstaviť. :-)

Už vás nebudem dlhšie napínať, nech sa páči, 10 finálnych foto!!!!




Profesionálne líčenie - Lukáš Kimlička
Úprava vlasov a fashion styling - Barborka Yurkovič s asistentkou Tamarkou
Fotografovanie - Zuzka Gavulová 

Ja som z fotografií neskutočne nadšená!!! Najviac ma však dostalo, keď mi mama povedala, že na niektorých ma vôbec nespoznáva :-)

Záverom chcem napísať, že ani slovami sa nedá vyjadriť vďaka všetkým, ktorí sa na tomto úžasnom DM blog evente podieľali a preto jediné slovo, ktoré to vystihuje, je veľké ĎAKUJEM!!!!!

Napíšte mi, či sa vám fotografie páčia a či by ste sa na podobné fotenie dali nahovoriť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára