sobota 27. decembra 2014

Povianočné nákupy

Ahojte!

Ako trávite dnešný deň? My sme ráno vstali a vydali sa smer Trenčín na povianočné nákupy. O 9:00 boli ešte parkoviská prázdne, ale ako sa blížil čas obeda, nakopilo sa naozaj veľa ľudí a boli na cestách i kolóny. Dôvod, pre ktorý sme sa už dnes rozhodli ísť do obchodov bol, že jeden z darčekov, ktorý som dostala, mi veľkostne nesadol, tak sme ho boli zameniť. A okrem toho som si išla splniť svoj vianočný sen a konečne som si kúpila nový telefón!!!!!


Ako prvé sme navštívili DM, kde od dnes kúpite vianočné kozmetické balíčky za polovicu. Musím sa priznať, že boli teda riadne preriedené a ja som si nakoniec kúpila iba penu na tvár a gél na holenie od Balea. Ostatné si pokúpila sestra a mamina.


Odtiaľ sme sa vybrali smer Nay a tam som si kúpila môj novučičký telefón. Konečne budem na telefóne mať fajn foťák a celkovo sa opäť posuniem niekam ďalej vo svete techniky. Hneď som si k nemu kúpila aj púzdro, lebo pri mojej šikovnosti mi hneď padne. Myš k notebooku už bola nutnosť.


Odtiaľ sme nabrali smer Jysk a potrebovali sme kúpiť návliečky na malé vankúše. Cena za kus bola v regály 2,49 Eur, čo je bežná cena. Mama však pri platení zistila, že teraz sú za neuveriteľných 0,70 Eur, tak si potom ešte vybrala v iných farbách :-)






A potom už len Tesco, kde mali kopec vianočných dekorácii v akcii. Vybrali sme ešte baliaci papier 5m za 0,40 Eur, darčekové tašky a aj tašky na alkohol tiež za 0,40 Eur. Okrem toho sme tam objavili rozkošné farebné poháre, ktoré by mohli slúžiť prípadne ako malé vázičky po 0,40 Eur.

Takže nákupy sú už za nami, vonku je krásne, tak dáme asi nejakú prechádzku. 

A čo vy? Využívate povianočné výpredaje? Ako trávite dnešný deň?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára