nedeľa 14. decembra 2014

Spotrebované 6

Ahojte!

Po takmer dvoch mesiacoch opäť prichádzam s článkom o spotrebovaných produktoch. Opäť sa čo to nakopilo a uvoľnilo miesto novým výrobkom, tak si poďme predstaviť ich odchádzajúcich predchodcov. 


Sprchové gély od Dermacolu mám čím ďalej radšej. V poslednom čase prichádzajú na trh s krásnymi netypickými vôňami a to sa mi na nich páči. Konkrétne tento bol s vôňou sicílskej pistácie a bol skvelý. Podrobnú recenziu o ňom som písala tu. Určite by som si ho kúpila opäť, ale nahradili ho nové vône a hneď dvom som okamžite podľahla. O jednej ste sa už mohli dočítať tu a druhá ešte na svoju premiéru čaká :-) Celkovo pomer cena a kvalita u Dermacolu je veľmi priaznivá.
U Dermacolu ešte ostaneme. Spotrebovala som aj telové mlieko black cherry. Bližšie o ňom som písala tu. Malo príjemnú vôňu, krásne sa vstrebávalo do pokožky a pokožka bola hydratovaná a jemná na dotyk. Pokiaľ by som nemala fakt obrovské zásoby telových mliek, určite by som si kúpila nejaké od Dermacolu.
Za obeť padol aj jemný peeling od Balea s vôňou mandarinky a pomaranča. Tento peeling bol skutočne veľmi jemný, vhodný podľa mňa aj pre citlivejšiu pokožku a na každodenné použitie. Veľmi som si ho obľúbila a okamžite sa stal mojím spoločníkom v sprche. Podrobnejšie som o ňom písala tu. Keďže išlo o limitku neviem, či sa dá ešte zohnať, každopádne časom si opäť kúpim od Balea ďalší.
Na vlne Balea ešte ostaneme a mám tu sprchový gél Battlefield. O tomto sprcháči som nepísala samostatný článok, lebo neviem, či vôbec bol samostatne u nás v predaji. Kúpila som si ho minulé Vianoce ako súčasť vianočnej taštičky, kde boli dva tieto sprcháče, balzam na pery, špongia do sprchy a krásna taštička. Vonia úplne presne ako Nivea DOUBLE EFFECT, ale má tekutejšiu konzistenciu a nie je tak krémový. Pokožka bola po sprchovaní krásne prevoňaná, jemná a hydratovaná. I keď tento sprcháč už asi nezoženiete, Balea má na výber vždy úžasné vône, z ktorých si musí každý vybrať.
A ako posledný tu mám peeling z darčekovej kazety z Tesca s vôňou granátového jablka a šípiek. Tento peeling bol pre mňa veľkým prekvapením. Jeho čiastočky boli naozaj hrubé, takže peeling to bol na 100%, k tomu krásne voňal a pokožka bola hladká a zbavená odumretých čiastočiek. Voňal nádherne cukríkovo a keby sa bežne predával, hneď by som si ho kúpila.


Ďalej tu máme skupinu výrobkov z každého rožku trošku :-)
Batole detský zásyp od Alpy sme mali doma už dlhší čas. I keď nie je úplne spotrebovaný, už mu prešla expirácia, tak odchádza do koša. Myslím si, že ide o výrobok, ktorý sa nestratí v žiadnej domácnosti a to aj v tých, kde nie sú malé deti. Dá sa použiť napr. okrem zaparenín aj na podráždené miesta po holení, ak sa vyhodia vyrážky. Čítala som, že niekto ho používa aj pri potení nôh. Keď som nemala suchý šampón a bolo naozaj treba niečo súrne s vlasmi urobiť, tak som ho použila aj ako suchý šampón. A používam ho aj na akné, ktoré sa mi vyhodí na dekolte. Takže naozaj všestranné využitie. Teraz ho nahradil Babylove z DM, tak uvidíme, ako obstojí :-)
Čo sa týka holenia nôh, tak už niekoľko rokov používam iba holiace produkty od Balea a to najmä holiace gély a žiletky. Tentokrát sa mi minul úžasný gél na holenie s vôňou mlieka a citrónu. Bola to jedna s najkrajších vôní, akú som kedy mala a pre mňa to bol skvelý produkt. Samostatnú recenziu ste si mohli prečítať tu. Žiaľ, konkrétne tento sa už asi nedá kúpiť, tak som si kúpila s inou vôňou, ktorá je aktuálne dostupná. Ale na nemeckých stránkach som videla, že by mala byť novinka s vanilkovou vôňou, tak na tú si už určite robím zálusk.
Eucerin transparentný sprej na opaľovanie SPF 30 bol vzhľadom na jeho cenu a značku pre mňa doteraz jednoznačne najväčším sklamaním! Keďže som mala naň alergickú reakciu, už ho nechcem viac vidieť a s radosťou ho hádžem do koša. Bližšie som sa o ňom rozpísala tu. NIKDY VIAC !!!
Amica peťová voda od Alpy je pre mňa raz za čas dobrým pomocníkom na moju mastnú pleť. Cena je do 1 Euro, čo je naozaj super a i keď vyzerá, že je malinká, tak relatívne dlho vydrží. Určite si ju časom opäť kúpim. Bližšie o nej sa dočítate tu.
Opäť tu máme vzorku šampónu na vlasy od Nivea a to z rady Diamond Volume. Už som o tomto šampóne písala v tom zmysle, že som mala viacero vzoriek a veľmi príjemne ma prekvapil. Teraz sa to opäť potvrdilo. Keď miniem zásoby šampónov ktoré mám, tento bude prvý, ktorý poputuje do môjho nákupného košíka.


A máme tu dvoch zástupcov aj pre domácnosť.
Prvým je Denkmit aviváž Sunny Breeze. Má krásnu sladkú vanilkovú vôňu a prádlo po opraní krásne vonia. Pokiaľ ju budú ešte mať v predaji, určite si ju kúpim opäť a keď nie, nahradí ju iná vôňa od Denkmit, pretože mne tieto aviváže vyhovujú.
A pri Denkmite ešte ostaneme a spotreboval sa aj prostriedok na umývanie riadu. Tento neskutočne krásne voňal, mal krémovú konzistenciu, dobre penil a riad sa s ním umýval jedna báseň. Už mám kúpený ďalší, ale s inou vôňou.


A na záver tu mám niečo pre mlsné jazýčky.
Margot prišla v predvianočnom období s novou limitkou a to s príchuťou perník. Musím sa priznať, že mi dalo celkom zabrať, kým som ju zohnala. Ale nakoniec sa to podarilo a stálo to za to! Nová príchuť je jednoducho neskutočná! Je lahodná, skvele chutí a do tohto predvianočného obdobia super zapadá. Určite ju vyskúšajte!
Čokolády Lindt patria k tým drahším, ale zase svojou chuťou a kvalitou ponúkajú naozaj niečo viac. Toto balenie samostatne zabalených bombónov som dostala od kamarátky. Išlo o mliečnu čokoládu s mliečno-čokoládovou náplňou a bol to jednoducho chuťový zážitok. Ak ste ich ešte nemali, určite vyskúšajte, na výber je z viacerých druhov. A určite je to aj pekná súčasť nejakého darčeka alebo ak idete niekam na návštevu.
V Dm som využila aj akciu, keď bola zľava -25% na Alnatura a kúpila som si BIO kokosové lupienky. Lepšie kokosové lupienky som ešte nejedla! Sú neskutočne lahodné, žiaden zbytočný cukor a tá chuť  je naozaj kokosová, ale taká pravá kokosová, nie len akože náhrada. Naozaj super a najbližšie si určite kúpim ďalšie balenie.
Ďalej tu mám balenie tých najlepších orieškov, aké som kedy jedla. Bola to zmes rôznych druhov orechov značky Castania, ktoré boli jemne slané. Ich výhodou bolo, že aj keď som ich zjedla viac, nebolo mi potom ťažko od žalúdka, čo sa mi stáva napr. so slanými arašidami kupovanými u nás. Nevýhoda tohto úžasného gurmánskeho zážitku je, že nám ich známy doniesol z Iraku, takže šanca zohnať ich u nás je asi nulová. :-( Na obale je uvedená stránka www.castanianuts.com.
A na záver za mňa jeden prepadák. Keď som bola v DM, dostala som chuť na nejaký nápoj a padol mi do oka lieskovoorieškový nápoj od Alpro. Musím sa priznať, že som z tohto nápoja bola mierne sklamaná a veľmi mi nechutil. Bola to veľmi zvláštna chuť a už si to určite viac nekúpim.

Tak a sme na konci. Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a v komentároch mi napíšete, či niektorý z týchto výrobkov používate a ako ste s ním spokojní. 

Prajem vám ešte pekný zvyšok dňa :-)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára