sobota 7. februára 2015

Doplnenie bojovníkov na pleť na stránke www.lekarenkrasa.sk

Ahojte!

Aký máte dneska deň? Vonku je síce chladno, ale slniečko krásne svieti, tak treba sa vybrať niekam na prechádzku. Predtým však prichádzam ešte s novým článkom.
Ak sledujete môj blog už dlhšie viete, že moja pleť nie je práve dokonalá. I keď sa zaraďujem už do vekovej skupiny 25+, stále ma trápi mastná a problematická pleť. Najmä v období Vianoc sa to zhoršilo, vyzerala som ako v puberte, jednoducho katastrofa. Ešteže som mala na koniec roka termín u kožnej, kde okrem čistenia pleti, na ktoré chodím k nej, sme prebrali aj ako pokračovať ďalej v liečbe. Mala som na ňu množstvo otázok ohľadne rôznych mastičiek, ktoré sa spomínajú ako pomocníci na akné na rôznych diskusných fórach či na blogoch. Tiež som si chcela dať poradiť nejaký produkt na jazvičky po akné, ktoré mi tiež znepríjemňujú život. Na tento problém s jazvičkami mi okamžite odporučila AVÉNE TRIACNEAL krém, ktorý vychválila do nebies. Nakoniec sme sa zhodli, že by som sa mala celkovo vrátiť ku kozmetike Avéne. 
S produktami Avéne som bola spokojná, písala som vám o nich už v tomto článku. Používala som ich skoro 1,5 roka a potom som jednoducho zatúžila po zmene. Keďže sa mi ale pleť v súčasnosti opäť zhoršila, rozhodla som sa k nej vrátiť. Nejde práve o najlacnejšiu značku, preto som sa rozhodla nájsť na internete stránku, kde by sa dala zohnať za rozumnú cenu. A našla som!
Ide o stránku http://lekarenkrasa.sk/, ktorá je zameraná na predaj dermokozmetiky a ponúka značky ako Avéne, Bioderma, Eucerin, La Roche, Vichy a ďalšie. A čo ma najviac prekvapilo, tak to sú ich ceny. Sú veľmi priaznivé a keď vychytáte zľavu ako ja, podarí sa vám oproti kamenným lekárňam ušetriť nemalé peniaze.
Keďže ešte čistiaci gél a Cleanance K krém od Avéne mám doma, rozhodla som sa dokúpiť si čistiacu vodu a vychvaľovaný TRIACNEAL krém.   
Výrobky som teda nahádzala do košíka, zvolila som si pre mňa najvhodnejší spôsob dopravy a platby - v mojom prípade doručenie na poštu a platba Paypalom, čo sa mi zdá aj najvýhodnejšie a čakala som na balíček. 


Už o 4 dni od objednania som si mohla ísť vyzdvihnúť balíček na pošte. Dorazil v poriadku, všetko bolo starostlivo zabalené.
A čo vlastne ukrýval?


Keďže AVÉNE TRIACNEAL krém mali v akcii a ešte k tomu v tejto sade, nemohla som ho tam nechať a hneď som si ho objednala. Môžete ho zakúpiť tu a táto sada stála 9,20 Eur. Okrem krému som si teda doplnila v cestovnom balení gél, čo sa vždy hodí pri cestovaní a vyskúšam aj Avéne Cleanance Expert emulziu, ktorú mi kožná tiež odporúčala, avšak ja mám ešte Cleanance K krém, ktorý chcem domíňať.
A k tomu som ešte pridala Avéne čistiacu vodu v 400 ml balení za 9,90 Eur, pričom predtým som ju v lekárni kupovala za 18 Eur, takže skoro raz toľko.
Okrem toho sa v balíku nachádzala aj vzorka od Eucerinu.

Nákup na tejto stránke môžem teda maximálne odporučiť a pokiaľ by som si chcela v budúcnosti opäť dokúpiť niečo od Avéne alebo skúsiť inú značku, jednoznačne budem objednávať z tejto stránky.

Okrem toho, ak budete sledovať ich FB stránku, budete včas informovaný o prebiehajúcich akciách a tiež súťažiach.

Takže dnešným dňom vyhlasujem mojej pleti vojnu a do útoku posielam posily Avéne a uvidíme, ako sa popasujú v tomto neľútostnom boji. Každopádne asi tak o mesiac vám napíšem, ako to vyzerá a či je boj úspešný alebo nie.

A čo vy? Tiež máte problematickú pleť? Čo vám pomáha v boji s ňou?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára