utorok 17. marca 2015

Salvatore Ferregamo Incato Amity

Ahojte!

Dneska mám pre vás článok o vôni, ktorá je hravá, svieža, jarná, farebná, jednoducho je to vôňa, ktorá sa hodí už do začínajúceho jarného počasia. Ide o Salvatore Ferragamo Incato Amity - vôňu, ktorú sa mi podarilo vyhrať na FB Elnino a to ešte v decembri ( ja viem, hambím sa, že píšem článok až teraz, ale hneď to napravím). Elnino často robí rôzne súťaže na svojom FB profile, takže určite sa oplatí ich stránku sledovať. Poďme však späť k recenzii.


Incanto Amity je nová svieža pôvabná vôňa značky Salvatore Ferragamo, ktorá na trh prišla v septembri 2014.

Môžete sa o nej dočítať :
Očarujúca ženská esencia svojou delikátnosťou prináša sladké pocity a príjemnú, hodvábnu stopu na pokožke.
Šťavnaté tóny mandarínky a žltého melóna vedú do intenzívneho buketu zostaveného z kvetov jazmínu a lotosu. Kúzelnú kompozíciu obaľuje sofistikovaná zmes bieleho cédru a bieleho pižma, ktorej výsledkom je prekvapivo iná vôňa.
Zloženie :
  • Hlava: mandarínka, žltý melón
  • Srdce: jazmín, lotos
  • Základ: biely céder, biele pižmo
 

Od Salvatore Ferragamo som ešte nemala žiadnu vôňu, tak som bola zvedavá, či mi sadne a ako s ňou budem spokojná.

Začnime obalom. Vôňa sa nachádza v rozkošnej veselej krabičke, ktorá hýri farbami, kvetinkami a vtáčikmi, jednoducho mne pripomína jar, na ktorú sa veľmi teším.
Krabička v sebe ukrýva flakónik podobného vzhľadu. Podľa mňa sa krásne vyníma na poličke medzi ostatnými vôňami.


Ja a popisovanie vôní, to je veru ťažká kombinácia. Jednoducho tú vôňu by ste museli vyskúšať, aby ste si boli na istom, či vám sadne. Mne však veľmi sadla, ako keby bola pre mňa stvorená. Je svieža, jarná, sladká, ovocná, nenadarmo je zaradená do kvetinovo-ovocných vôní. Keď si ju ráno nanesiem, hneď mi dodá energiu a spríjemní začiatok dňa.
Čo sa týka výdrže, tak nie je to celodenný držiak. Postupne sa počas dňa uvoľňuje, ale i keď ju po takých 4 hodinách na sebe už necítim, tak na oblečení sa stále drží. Avšak vzhľadom k tomu, že mám 30 ml balenie, nie je problém ju nosiť v kabelke a kedykoľvek podľa potreby aplikovať.

Zloženie
Ja som s touto vôňou veľmi spokojná, Elnino sa mi úžasne trafilo do vkusu a lepšie som si ani v rámci súťaže vybrať nemohla, i keď to bol výstrel naslepo.  Vôňa sa predáva vo viacerých veľkostiach a cena za najmenšie 30 ml balenie sa pohybuje okolo 15 Eur.

Chcem sa touto cestou poďakovať Elnino za rýchle dodanie výhry a za možnosť túto skvelú vôňu vyskúšať.

A ak ešte náhodou nepoznáte stránku Elnino, určite sa na ňu pozrite. Ponúkajú širokú škálu výrobkov od parfémov, cez kozmetiku a to za veľmi priaznivé ceny.

A čo vy? Máte radi vône od Salvatore Ferragamo? Nakupujete na stránke Elnino? 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára