sobota 7. marca 2015

Spotrebované 7

Ahojte!

Aký ste mali dneska deň? Dúfam, že sa vám darilo a užili ste si slniečko. Dneska tu máme po čase článok o spotrebovaných produktoch. Opäť sa mi ich veľa nahromadilo, tak poďme teda na to! Vopred sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek, ale trošku mi hapruje foťák.


V sprche mi robili veľmi dobrých spoločníkov tieto dva výrobky a je mi ľúto, že už sú úplne minuté. O oboch som písala samostatné recenzie a sú to produkty, ktoré by som si hneď kúpila, dokonca Dermacol už aj doma máme vďaka DM boxu. 
Recenziu na Weledu nájdete tu a na Dermacol tu.


Po dlhšej dobe tu máme aj zástupcov z oblasti kontaktných šošoviek. Došiel mi môj obľúbený roztok, ktorý používam veľmi dlho a som s ním veľmi spokojná. Musela som si dokúpiť aj nové balenie kontaktných šošoviek, nakoľko moje polročné Optima FW som už spotrebovala. Sú to produkty, ktoré kupujem roky, roztok sem tam obmením, ako napr. teraz, ale tento mám najradšej. Chystám sa časom kúpiť aj roztok v vlastnej značky DM, lebo som naň veľmi zvedavá.


Vône, tak to je samostatná kategória. Tieto dve som mala veľmi obľúbené. Sú tak rozdielne - či už cenou, značkou, dizajnom, ale pritom obe skvelé. ELITE MODELS London Queen mi robila spoločnosť najmä v lete. Bola super, ale Paris Baby jednoducho neprekonala. Keďže s týmito vôňami a ich dostupnosťou bol veľký problém, nedávno mi spravilo radosť, že ich majú opäť všetky v ponuke na stránke Elnino. Na druhej strane tu máme môjho obľúbenca Chloé Chloé, ktorú som používala prevažne na jeseň a v zime. Bola som z nej taká nadšená, že som ju používala stále, až sa mi ku koncu stalo, že som sa jej presýtila. Jednoducho, bola super, ale teraz si dáme od seba na nejaký čas pauzu.


Ďalej tu máme úžasné mydlo na ruky z letnej limitky od Balea, ktoré bolo skvelé. Dá sa povedať, že v súčasnosti iné ako mydlá od Balea už nekupujem. Toto by som si kúpila hneď, ale keďže to bola limitka a nedá sa už zohnať, jeho miesto teraz zaujalo od Balea s vôňou jahôd.
Balea krém na ruky s vôňou bambuckého masla a vanilky bol výrobok, ktorý mám doma už naozaj dlho. Kupovala som ho ako súčasť darčekového vianočného balenia asi pred 2 rokmi a ani neviem, či ho bolo možné bežne zohnať v sortimente. Každopádne išlo skôr o emulziu, ktorá bola ľahká, rýchlo sa vsiakla do rúk a jemne ich hydratovala. Nič teda pre osoby trpiace na suché ruky, skôr taký jemný krém na denné použitie. Vzhľadom k veľkosti jeho balenia mi vydržal neskutočne dlho a nahradil ho iný z letnej limitky, o ktorom som vám písala tu.
Čo sa týka Nivea antiperspirantu, tak ten som používala iba krátko a potom sa mi ho podarilo tak skovať, že som ho po dlhšom čase našla až teraz a vzhľadom na jeho vek ide rovno do koša. Vonia pekne, ale na účinky si už nespomínam.


A máme tu aj niečo z oblasti ústnej hygieny. Podarilo sa mi spotrebovať túto Elmex  fluoridovú zubnú pastu. Je skutočne k zubom šetrná, nemá výraznú chuť, skôr jemnú a nevtieravú. Má chrániť zuby pred zubným kazom a musím si zaklopať, zatiaľ ich mám v pohode. Bola som s ňou spokojná a kto čítal o mojich nákupoch v Rakúsku vie, že som si tam kúpila jej ďalšie balenia.
Potom tu máme dve cestovné balenia Paradontax a Sensodyne. Tieto balenia sú super na cesty, malé, spratné, jednoducho super. Vždy keď idem na zubnú hygienu, hygienička mi nejaké dá. Paradontax je veľmi zvláštna, najmä vďaka jej slanej chuti, ale časom som si na ňu zvykla. A so Sensodyne som veľmi spokojná, má dobrú chuť a krásne sa s ňou čistia zuby.
Okrem toho  je potrebné aj striedanie zubných kefiek a ja som už dlhé roky verná Curaprox 5460, ktoré používam na základe odporúčania zubnej hygieničky. Táto kefka je jemná, šetrná k zubom, ale súčasne svoju úlohu plní na jednotku. Okrem toho zbožňujem ich krásne a hravé balenia.


Za posledný čas sa mi nakopila celkom slušná zásoba spotrebovaných výrobkov určených na odličovanie. Poďme pekne zľava. Menšie 80 kusové balenie kozmetických tampónov z Tesca čistá katastrofa, nikdy viac. Ďalej je tu značka Caterine z Kauflandu, povedala by som že priemer. Iseree z Lidla predstavovať nemusím, nie sú zlé, celkom rada si ich kupujem. A potom je tam ešte 120 kusové balenie z Tesca a s tým som spokojná. 
Čo vám chcem ale veľmi odporučiť sú Ebelin vlhčené obrúsky na čistenie tváre a rúk s aloe vera 150ks v plastovej dóze. Sú bez alkoholu a farbív. Sú úplne super, písala som vám o nich tu. Používam ich každý deň ráno pri líčení. Už mám kúpené ďalšie balenie.


Kto má problémy s pleťou ako ja, určite pozná Zineryt. Predpisuje ho snáď každý kožný lekár. Ide o vodičku veľmi silnej a pre mňa aj nepríjemnej parfemácie. Ide o tzv. antibiotikum na akné a musím povedať, že zo začiatku to možno trochu zaberalo, ale nie je to žiaden zázrak a už viac sa k nemu určite vracať nebudem.
Podarilo sa mi spotrebovať aj odličovacie obrúsky z Primarku. Boli pekne parfumované, dobre odličovali tvár, ale mali jednu nevýhodu. Keď som si ich kupovala, nevšimla som si, že nie sú určené na oči. Takže toto jediné mi na nich vadilo. Ale v poslednom čase si už odličovacie obrúsky nekupujem, stačí mi micelárka alebo tie od Ebelin spomínané vyššie.


Opäť tu mám spotrebované vzorky od Nivea, tentokrát išlo o šampón a kondicionér na farbené vlasy. Boli v pohode, ale z jedného použitia nemôžem vyvodiť záver.
Mám tu aj zástupcov dekoratívnej kozmetiky. Podarilo sa mi spotrebovať špirálu od Yves Rocher, o ktorej som vám písala tu. Bola fajn, robila pekné riasy, nedrolila sa, bola som s ňou spokojná.
Ďalším zástupcom z dekoratívky je tu rúž od Avonu, ktorý mám neskutočne dlho a preto ho radšej vzhľadom na jeho expiráciu vyhadzujem. Mal nude farbu, ale veľmi mi nesadol ani konzistenciou, ani výdržou.


Čo by to bolo za spotrebované, keby sa neobjavili pomocníci do domácnosti. Ako vždy je tu Denkmit pomocník na umývanie riadov. Krásne voňal, dobre penil, rada som ho používala.
Alex čistič na podlahy striedam s Denkmitom a sú to moje stálice, ktoré kupujem stále.

A na záver tu mám niečo aj pod zub.
Alnatura bolonská omáčka s hovädzím a bravčovým mäsom bola super pochúťka. Jednoducho, keď je treba urobiť nejakú rýchlovku na jedenie, stačí vyvariť cestoviny, dať zohriať túto omáčku a dochutiť. Mám rada aj vegetariánsku variantu.
Alnatura špaldové krekry so sezamom sú mojou stálicou. Keď ma pochytí chuť na slané, tak namiesto čipsov dzobem tieto krekry.

Tak a konečne sme na konci. Konečne môžem ísť všetok tento neporiadok vyhodiť a vďaka tomu sa uvoľní miesto novým produktom.

A čo vy? Používate niektorý z uvedených výrobkov? Našli sa medzi nimi nejakí vaši obľúbenci?

   


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára