pondelok 27. apríla 2015

Čo nové chystá pre nás DM drogéria?

Ahojte!

Dneska tu mám pre vás malú ochutnávku toho, čo nové môžete prípadne budete môcť v blízkej dobe nájsť v predajniach DM.

DM prináša do svojich predajní vlastnú potravinovú značku - dm Bio. V ponuke nájdete rôzne obilniny a strukoviny, malý snack na desiatu, či olovrant a pitný režim. Bližšie info sa dozviete tu.

Balea Luxury RED LOVE sprchovací gél a pena do kúpeľa sú kombináciou luxusnej vône kokosu a broskýň. Okrem toho v blízkej dobe bude v predaji aj variant GOLDEN GLAMOUR, čo by mala byť kombinácia pačuli a vanilky. 

Balea Golden Shine telové mlieko je vám známe už z minulého roku a písala som vám o ňom tu. Tento rok však neostane iba pri telovom mlieku, ale máme tu nováčika v podobe telového spreja.  

Ak by som mala povedať jednu vec, ktorá si ma z týchto noviniek získala hneď na prvý pohľad, tak je to určite Balea spray-on telové mlieko. A keď som dneska otvorila obálku a zbadala, že nám práve tento výrobok zaslali na testovanie, veľmi som sa tomu potešila :-)

Ktorá z noviniek vás zaujala najviac?
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára