sobota 25. apríla 2015

Parfum na vlasy?

Ahojte!

Počuli ste už o parfume na vlasy? Ja donedávna veru nie a preto keď mi tento výrobok prišiel od DM drogérie na testovanie, veľmi som sa potešila. 



Poznáte to, idete si večer sadnúť do baru na drink a keďže všade okolo vás sa vznáša cigaretový zápach je jasné, že ním napáchnete aj vy. Keď prídem v noci domov, som rada, keď si konečne ľahnem do postele a ráno keď vstanem, všetko oblečenie je cítiť po cigaretách. A to aj vlasy! Niekedy však nemám čas si ich hneď umyť a musím ísť narýchlo niečo vybaviť. Preto v týchto prípadoch mi parfum na vlasy pripadá ako skvelý pomocník. Tiež je skvelý v deň, keď sa rozhodnem stráviť dlhší čas v kuchyni, čo je zväčša cez víkend, keď sa snažím nášmu domácemu osadenstvu uvariť niečo dobré pod zub. A samozrejme sladký dezert tiež nemôže chýbať. Počas varenia tiež nasiakneme vôňami vareného a pečeného a to nehovorím o tom, ako cítiť zo mňa vianočné oblátky po 3 hodinách pečenia (áno, ja ich pečiem aj mimo Vianoc, lebo nám veľmi chutia :-)). Som ako chodiaca oblátka :-) A keď chcem ísť následne hneď von, treba tieto pachy niečím zamaskovať. Je jasné, že umyté vlasy sú niečo iné, ale v prípade núdze sa mi tento typ prípravku naozaj pozdáva.


Balea Trend It Up parfum na vlasy sa nachádza v 100 ml balení s rozprašovačom. Balenie opäť krásne farebné a hravé ako všetky výrobky od Balea. Tento výrobok vám zaručí voňavé osvieženie kedykoľvek počas dňa. Odporúča sa použiť 2-3 streknutia zo vzdialenosti 30 cm na suché vlasy. Ja sa priznám, používam tak 4-5 streknutí, vtedy vôňa aj dlhšie vo vlasoch vydrží. 
Čo sa týka vône, tak to je naozaj krása. Je to kombinácia sladkej vône a kvetov, jednoducho krásna vôňa, ktorú by som hneď brala i ako bežný parfum. Nepríjemný zápach z vlasov dokáže skutočne potlačiť a ostane iba krásna vôňa, ktorá sa vytratí asi tak po hodine. Výrobok síce obsahuje alkohol, ale žeby to malo nejaké následky na moje vlasy, to som si nevšimla. Samozrejme, nepožívam ho každý deň, ale len vo výnimočných situáciách, avšak svoju úlohu si plní dokonale.             


Ja som s Balea parfumom na vlasy spokojná. Je to pre mňa naozaj zaujímavý výrobok, ktorý v prípade potreby dokáže eliminovať nepríjemný zápach vlasov bez toho, aby som si ich musela ihneď umyť. Je pravda, že na dosiahnutie voňavých vlasov sa dá použiť aj parfum, ktorý bežne používame, ale aj ten obsahuje alkohol a na druhej strane, nebolo by vám to ľúto? Mne rozhodne áno. Preto výrobok špeciálne určený na vlasy a ktorý aj krásne vonia, je pre mňa určite lepšou alternatívou. Jeho cena je 3,09 Eur a zoženiete ho v predajniach DM.

A čo vy? Ako bojujete s nepríjemným zápachom vo vašich vlasoch?   



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára