štvrtok 2. apríla 2015

Výherca jarnej giveaway + 100 odberateľov!

Ahojte!

Aj u vás je dneska také bláznivé aprílové počasie? Musím sa priznať, že doobeda som si pripadala ako v zime, tak husto snežilo.

Predvčerom nám skončila jarná giveaway, na rad prichádza zverejnenie jej výhercu. Keďže som sa včera necítila dobre, prichádzam s tým až dnes. Nezúčastnilo sa vás veľa, ale tým ste na druhej strane mali veľkú šancu v tejto giveaway zvíťaziť.

A čo ste mohli získať?


A z vás všetkých som vylosovala?


Nebudem vás dlhšie napínať, šťastným výhercom sa stáva .......



Martinka, srdečne gratulujem!!! Výherkyňu budem kontaktovať mailom.

 

Okrem toho sa vám všetkým chcem touto cestou veľmi pekne poďakovať. Tento týždeň blog dosiahol viac ako 100 sledovateľov, čo je pre mňa osobne neskutočné číslo a mám z toho obrovskú radosť. Každému jednému z vás zo srdca ďakujem a určite sa v blízkej dobe môžete tešiť na ďalšiu giveaway :-)

 

A keďže tu máme čoskoro Veľkú noc a väčšina z vás bola dnes poslednýkrát v práci, prajem vám už teraz krásne veľkonočné sviatky strávené v kruhu vašich najbližších.


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára