utorok 5. mája 2015

Buyincoins 2

Ahojte!

Po dlhšom čase som objednávala zo stránky buyincoins pár drobností a keďže mi balíček už dorazil, ukážem vám, čo sa v ňom nachádzalo. 


Objednávala som 18.03. a balíček dorazil 08.04. Bol perfektne zabalený a všetko dorazilo v poriadku. 


Sada 6 párov kvetinkových náušníc, ktoré nájdete tu. Vyzerajú rovnako ako na obrázku na stránke obchodu. Sú podľa mňa pekné, ich letné farby budú krásnym doplnkom jednotlivých outfitov. Na rozdiel od iných náušníc, tieto sú celé plastové, takže netreba sa báť začernania. 



A opäť sada 6 párov náušníc, ktoré nájdete tu. Tu už oproti obrázku na stránke je farebný rozdiel, ktorý však mne vyhovuje viac. Tieto už nie sú plastové ale kovové, tak dúfam, že nesčernajú a budú podľa mňa tiež super doplnkom.



Toto je taká blbôstka do vlasov, ktorá sa dá rôzne využiť či už na párty, rozlúčku so slobodou alebo i taký ples.


Po dlhšej dobre som si zaobstarala aj štetec. Tento konkrétne chcem používať na blendenie očných tieňov. Je naozaj jemný a príjemný na dotyk. Ešte z neho nevypadol ani jeden chlp a to som ho už aj prala.


A na záver už len drobnosť - Washi pásky.

A čo vy? Poznáte túto stránku? Zaujalo vás niečo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára