pondelok 18. mája 2015

Môj apríl 2015

Ahojte!

Oneskorene, ale predsa len, prichádzam s článkom o minulom mesiaci. Čo som všetko zažila, kúpila, testovala, to sa dočítate v dnešnom článku. Poďme teda na to, lebo toho bude naozaj dosť!


Minulý mesiac som opäť navštívila kino a ako prvý som videla film Divoké historky. Zaujímavé na tomto filme je, že sa skladá zo 6 divokých historiek, ktoré majú vždy zaujímavé rozuzlenie a záver. Mne sa veľmi páčil a rozhodne ho odporúčam.


Rýchlo a zbesilo 7 bol trhákom od prvého dňa, čo prišiel do kín a ani ja som si ho nemohla nechať ujsť. A musím sa priznať, že ten záver filmu vrátane piesne ma neskutočne dojal.


Po dlhšom čase som opäť prečítala aj knižku a to Alfa. Štýlovo mi to pripomína 50 odtieňov, ale už je tých kníh s erotickým príbehom akosi v kníhkupectvách veľa.



I keď bolo v apríli bláznivé aprílové počasie, bola by škoda sedieť doma. Preto cez víkend radi chodíme na výlety alebo sa len tak niekam prejsť. Foto sú z Vršatca, kde veľmi radi chodíme.


Krásna výzdoba v nitrianskom nákupnom centre
Minulý mesiac som zavítala aj do Nitry. Nešlo o výlet, ale napriek tomu sme si našli čas a prešli sme si centrum mesta.



Ani tento mesiac nemohol chýbať futbalový zápas a veru bolo sa na čo pozerať. Duel AS Trenčín a Spartak Trnava bol napínavý a trnavský fanúšikovia neskutoční, takú atmosféru som ešte nezažila. A keďže Trenčín vyhral, radosť bola veliká :-)



Opäť ma navštívila kamarátka, tentokrát aj so sestrou a dali sme si dámsku jazdu. Je super si raz za čas takto vyraziť na dobré jedlo a drinky a pri tom poklebetiť. Inak ak by ste boli v Trenčíne, rozhodne vám odporúčam Speranzu - skvelé jedlo a drinky na jednom mieste. 



Keďže na konci mesiaca sa počasie ako tak umúdrilo, mohli sme odhodiť kabáty a vytiahnuť aj krátky rukáv. A vtedy je veru škoda sedieť doma, treba vyraziť von. A pokiaľ máte vo svojom okolí minigolf, o zábavu máte postarané. Ja ako športový antitalent vždy pri hre zažívam kopec srandy a zábavy.  



Najväčším zážitkom pre mňa za apríl bola jednoznačne jazda na 4kolke. Ja ako nie veľký vodič, som mala pred ňou rešpekt, ale pod odborným dohľadom som si to naplno užila. A bol to skvelý pocit!

Tento mesiac som sa trošku rozšupla aj s nákupmi. O mojej objednávke zo stránky buyincoins ste sa mohli dočítať tu a teraz vám ukážem zvyšok mojich nákupných úlovkov, vrátane darčekov a iných drobností.   

Menší nákup v DM
Hodinky z ebay
Objednávka z elnino.sk
Výpredaj Essence
Úlovok z predajne Sconto

Nádherný narodeninový darček od kamarátky
Darček od ďalšej kamarátky- jednoducho vedia, čo sa mi páči
Takéto veselé darčeky som objavila v jednom obchode

Výrobky na testovanie - recenzie budú čoskoro
Biodermu môžete získať na stránke odlicovanie.sk a Eos sa mi podarilo vyhrať

Začiatkom roka som vám písala, že by som chcela na blog sem tam zaradiť aj články s outfitom. Nakoniec som si to ale rozmyslela a foto s outfitmi budem zverejňovať na FB. A kto sleduje môj FB vie, že už som tam aj 2 outfitové prvotiny uverejnila.

A čo som počúvala?





A čo vy? Aký bol váš apríl?












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára