streda 10. júna 2015

Môj máj 2015

Ahojte!

Máme tu pomaly polovicu júna a až teraz prichádzam s článkom, ktorý sa týka minulého mesiaca. V práci je teraz toho veľa, takže blog išiel opäť trochu bokom ale sľubujem, že sa polepším :-) Poďme teda na to!


Hneď začiatok mája sa niesol v znamení krásnej udalosti, kedy mne dvaja veľmi blízky ľudia sa rozhodli spečatiť svoj vzťah a vstúpiť do stavu manželského. Celá svadba a všetko okolo nej bolo skvelé, krásne a ja som veľmi šťastná, že som tieto okamihy mohla prežívať s nimi. Jedlo sa, pilo a veselilo do neskorých nočných hodín a nožičky ma ďalší deň boleli statočne.



Hneď ďalší víkend som si to namierila na oslavu 30 a tá bola tématicky ladená v štýle 80. a 90. rokov. Musím sa priznať, že vymyslenie outfitu my dalo poriadne zabrať. A ešte viac mi dalo zabrať hľadanie šušťákov, keďže takýto kúsok mi v skrini bežne nevysí. Musela som sa pohrabať v starých skriniach na chate, kde som nejaké kúsky našla. Dala som to prať, ale nádych zašlých čias sa úplne nevytratil :-) Inak legíny pôvodne neboli súčasťou outfitu, ale večer bolo chladno, tak som si ich obliekla. A že tam bola kopa jedla, pitia, skvelých ľudí a zábavy, to asi nemusím hovoriť. Jednoducho, vydarená akcia :-)


Nášmu futbalovému tímu AS Trenčín táto sezóna vyšla na výbornú a nemohla som si nechať ujsť posledný zápas na domácej pôde spojený s oslavami :-)


Objavila som nového spisovateľa, ktorý má naozaj dobré a zaujímavé knižky. Táto bola prvá a v zálohe mám ešte dve. Pokiaľ máte radi krimi, určite si vás získa.

 

Tento mesiac som ani nenakupovala, stačilo ten minulý. Ale mala som narodeniny, takže o nové prírastky som nebola ochudobnená. Každý jeden darček my spravil veľkú radosť :-)


A jedným z darčekov minulý mesiac bolo zistenie, že blog má už viac ako 30 000 zhliadnutí. Keď som uvidela toto nádherné číslo, ostala som veľmi milo prekvapená. Chcem sa vám všetkým poďakovať, ste skvelí :-)

A čo som počúvala?



A čo vy? Aký bol váš máj?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára