streda 17. júna 2015

Primark Haul

Ahojte!

Pokiaľ sledujete môj FB viete, že som si prednedávnom urobila výlet do Rakúska do nákupného centra G3, kde najväčším lákadlom, aspoň pre mňa, je Primark. Tentokrát sme išli cez pracovný deň, takže bolo vidieť, že tam nie je až taký nápor ľudí ako cez víkend, dokonca chvíľu tam bola aj celkom malá rada na kabínky. Zhodli sme sa ale, že tentokrát to bolo akési poslabšie. Neviem či to bolo dané tým, že deň predtým bol v Rakúsku sviatok, ale celkovo tam bol slabší výber vecí, či už pre mužov, ale aj pre nás ženy. Klamala by som, keby som tvrdila, že sa tam nedalo vybrať, opäť som si pokúpila rôzne krásne kúsky, ale jednoducho nebolo to to, čo predtým. Takže nateraz sme si dali s centrom G3 pauzu a nabudúce, asi pred Vianocami, určite vyskúšame SCS




Najväčším sklamaním pre mňa bol slabý výber kabeliek, overalov, pyžám a mnoho vecí nebolo v mojej veľkosti. Tiež je tu veľmi slabý výber vecí do domácnosti. Zato taká bižutéria, tá tu nikdy nesklame. Čo som si teda kúpila?










Nakoniec nie je toho najmenej, dalo sa ako tak vybrať. Najmä majú skvelé basic kúsky, ako tielka alebo tričká s dlhým alebo krátkym rukávom v rôznych farbách, s ktorými som neskutočne spokojná.
Ak by som mala povedať, z čoho z tohto nákupu mám najväčšiu radosť, tak tým je parka a rifľová košeľa.

A na záver menší úlet. Áno, aj takýto kúsok zoženiete v Primarku :-)


 Okrem Primarku sme boli aj v ďalších obchodoch, ale o tom v ďalšom článku.

A čo vy? Radi vyrazíte za nákupmi za hranice? Čo hovoríte na Primark? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára