piatok 3. júla 2015

40 odtieňov leta od Yves Rocher

Ahojte!

Vonku začalo zúriť leto v pravom zmysle slova a ortuť teplomera ukazuje hodnoty nad 30 stupňov. Ja som tomuto počasiu rada, pretože som vyslovene letný typ a slniečko, to je moje. Stačí hodiť na seba niečo ľahké, najradšej siaham po farebných šatách alebo sukniach a ide sa. Máte aj vy radi leto?

Ešte minulý mesiac mi dorazili od Yves Rocher ich horúce letné novinky na testovanie. A prečo 40 odtieňov leta? Pretože od júna 2015 je v predaji 40 nových lakov. Na testovanie mi ich dorazilo rovno 6 a dnes vám predstavím prvú trojicu. Laky od Yves Rocher som ešte nemala, tak som sa na testovanie tešila a bola som zvedavá, ako v testovaní obstoja. Chcem ešte uviesť, že pri testovaní lakov som nepoužila žiadny nadlak ani podlak, jednoducho iba testovaný lak.


Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň 56 Orange sanguine
Musím sa priznať, že toto bol môj jasný favorit a ešte v ten deň keď mi laky prišli, som ho hneď začala testovať. Jednoducho krásna letná farba, mne príde ako červená s kvapkou oranžovej.


Lak sa nachádza vo flakóniku o objeme 5 ml. Tieto laky majú strieborný uzáver, pričom na jeho vrchu je vyryté logo YR. Štetček je pre mňa dokonalý - je hrubší a stačí na nalakovanie pár ťahov. Je trošičku redšej konzistencie, takže treba štetček poriadne otrieť.


Farba je naozaj sýta. Ja mám nalakovanú len 1 vrstvu a myslím, že na dobré krytie to postačuje. Lak rýchlo schne a nestane sa vám, že by sa vám otláčal. Krásne sa leskne a nechty sú žiarivé. Na 4 deň som už mala dosť obité špičky a 5 deň som ho odlakovala. Čo sa týka odlakovania, odlakoval sa v pohode, len tým, že je to intenzívnejšia farba, stalo sa mi, že mi zafarbil kožu okolo nechtu. 

5 deň od nalakovania

Čo sa týka zloženia laku, to je obohatené o živicu elemi, nepoškodzuje nechty, jednoducho sa nanáša a rýchlo schne. Je bez ftatátu, formaldehydu, toluénu a gáfru. 
Mňa tento lak rozhodne zaujal. Super štetček, rýchle schnutie, intenzívna letná farba, obstojná výdrž - to sú vlastnosti, vďaka ktorým sa stal mojím veľkým obľúbencom.
 Na výber máte z 9 odtieňov týchto lakov s gélovým efektom a jeho cena je 6 Eur. Bližšie info tu.


Žiarivý lak na nechty - odtieň 01 Magnolia 
Tak tento odtieň laku ma veľmi potešil, nakoľko už dlhší čas som rozmýšľala, že potrebujem svoju zbierku lakov obohatiť aj o nejakú nude farbičku a kým som sa dokopala k jeho kúpe, Yves Rocher to za mňa vyriešil :-) Je to krásna nude farba, ktorá sa hodí ku každému oblečeniu.


Balenie je podobné ako u jeho predchodcu len s tým rozdielom, že vrchnáčik je tmavomodrej farby.


Rovnako ako u predchodcu je redšej konzistencie a má ten istý, aspoň pre mňa, dokonalý štetček, s ktorým je lakovanie radosť.


Čo sa týka samotného laku, tak v tomto prípade je krytie oveľa slabšie. Ja mám nalakované dve vrstvy a do plného krytia to má ďaleko, to by si žiadalo možno až 4 vrstvy! Nie je až tak lesklý ako jeho predchodca, ale napriek tomu je stále krásny. 
5 deň od lakovania

Rýchlo schne, neotláča sa a dobre a bez problémov sa odlakoval. Keďže je taký nude a nenápadný, nie je na ňom až tak vidieť obité špičky a odlakovala som ho po 5 dňoch. Trošku ma sklamalo pri tomto laku jeho krytie, mám rada, keď sa nanesie 1 vrstva a je hotovo, ale inak je naozaj krásny a vďaka jeho farbe kombinovateľný s akýmkoľvek oblečením a taká nude farba nesmie jednoducho chýbať!
Pre líniu týchto lakov platí, že sú obohatené o živicu elemi a neobsahujú ftaláty, formaldehyd, gáfor ani toluén. Flakónik má objem 5 ml a jeho cena je 4,20 Eur. Na výber je z 31 farieb a z takéhoto množstva farieb si musí vybrať aj ten najnáročnejší zákazník. Bližšie sa dozviete tu.


Žiarivý lak na nechty - odtieň 92 Or métallisé
Z rovnakej línie ako predchádzajúci lak je tento zlatý krásavec a preto sú si v mnohom podobný, ale aj v niečom odlišný. Spoločné - balenie, super štetček, rýchlo schne, neotláča sa. Ale to krytie! Tu na plné krytie stačia 2 vrstvy.


Tento lak sa krásne leskne a obsahuje aj drobné trblietky.


Z týchto lakov vydržal bez toho, aby som mala obité špičky. Zľahka sa to začalo prejavovať až na 4 deň. 

5 deň od lakovania

Tento lak ma prekvapil svojou výdržou a krásnou farbou. Odlakoval sa v pohode, nefarbil okolie nechtu. Myslím, že bude ešte krajší, keď sa trošku opálim. Bude perfektne ladiť k snedej pokožke.

Ak si kladiete otázku, čo je to vlastne živica elemi, tak je to živica, ktorá sa získava zo stromu Kanárnik luzonský, pôvodom z Filipín a má silu vytvoriť film, ktorý odráža svetlo a dodáva oslnivý lesk.

Čo sa týka mnou vychvaľovaného štetčeka u všetkých týchto lakov, tak ten má tvar vejára a dokonale sa prispôsobí tvaru nechtu, vďaka čomu je lakovanie veľmi jednoduché a rýchle. 

Dneska som vám predstavila 3 horúce novinky od Yves Rocher. Za mňa musím povedať, že som spokojná. A hlavne, po dlhšom čase som sa opäť dala na lakovanie nechtov. Podobný článok sme tu už dlhšie nemali a ani neviem prečo. Pritom v zásobe mám rôzne zaujímavé kúsky. Budem sa musieť polepšiť :-)

V blízkej dobe sa môžete tešiť ešte na 3 krásavcov z týchto horúcich noviniek od Yves Rocher.

A čo vy? Máte radi laky od Yves Rocher? Aká je vaša obľúbená farba laku v lete?










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára