pondelok 31. augusta 2015

GA k 2. výročiu blogu

Ahojte!

Ani neviem ako a blog už oslavuje svoje druhé narodeniny. Veľmi rýchlo to zbehlo a za ten čas sa mi podarilo všeličo zažiť, vyskúšať a hlavne pokúpiť. Je vás tu už viac ako 100, stránka má viac ako 36 000 zobrazení a tieto čísla mi robia nesmiernu radosť. Každému jednému z vás, ktorí si nájdete čas a zablúdite na môj blog, veľmi pekne ďakujem. Počas 2 rokov vyšlo na blogu viac ako 200 článkov a i keď v poslednej dobe nie som tak aktívna ako by som chcela, stále je blog pre mňa hobby, záľuba, koníček, jednoducho niečo, čo ma baví a pri čom si oddýchnem od bežných starostí.

A keďže tu máme narodeniny, treba aj odmeňovať. Preto som sa rozhodla usporiadať giveaway k 2. výročiu blogu ako prejav vďaky za všetky vaše komentáre, lajky a návštevy môjho blogu.

A o čo sa bude súťažiť?


Balíček je taký mix vecí, či už dekoratívky, bižutérie ale aj niečo na skrášlenie nechtíkov.

Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- sledovať môj blog na FB
   ( napísať pod akým menom ma sledujete na Google + a FB ) 
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.
Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.
Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 01.09.2015 do 29.09.2015.
Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára