streda 26. augusta 2015

Letný DM box + menší nákup

Ahojte!

Tí z vás, ktorí sú priaznivcami DM boxu a mali to šťastie a získali ho vedia, že dneska nastal ten deň, kedy je možnosť si ho vyzdvihnúť na predajniach DM. A keďže sa šťastie konečne usmialo aj na mňa a získala som svoj prvý DM box, veľmi som sa naň tešila. Čo som si v ňom našla?


Boxík ma stál 5 Eur, pričom hodnota v jeho vnútri má presahovať viac ako 18 Eur. Tentokrát je krabička ladená do zelena.


Nivea pleťové sérum proti vráskam Q10 plus - myslím si, že ide o najdrahší výrobok z boxíku a poputuje mamine, nakoľko ja zatiaľ vážnejšie problémy s vráskami nemám
Bionsen deo roll-on - pre mňa osobne neznáma značka, ale takýto výrobok sa vždy zíde a plusom je, že neobsahuje hliník 
Fa Magic Oil - Pink Jasmine - sprchový gél sa nikdy nestratí a navyše tento neskutočne krásne vonia, dokonca po ňom jemne voňal celý boxík
Pantene PRO - V balzam na farbené vlasy - z tohto výrobku nie som až tak nadšená, lebo balzamy na vlasy veľmi nepoužívam, ale určite ho vyskúšam. Veľmi pekne vonia.
Swissdent profi zubná kefka - už v prvom boxe sme tu mali zubnú kefku a teraz opäť. Je to užitočná vec, ale brala by som namiesto nej iný produkt

Keď to mám celkovo zhodnotiť, tak tento box mi príde zo všetkých našich doterajších najslabší a je pre mňa trošku sklamaním. Výrobkov je len 5, pričom sa nám z minulosti opakuje zubná kefka i sprchový gél. Chcelo by to niečo nápaditejšie. Ja osobne som napríklad čakala, keďže išlo o letný DM box, že sa tam objaví nejaký výrobok na opaľovanie alebo po opaľovaní, poprípade nejaký z nových Bio výrobkov od DM. Keďže má Balea úžasnú limitku výrobkov k jej 20. výročiu, mohli tam dať aj niektoré z nich. Mne osobne nevadí, keď niektoré z výrobkov v boxe sú privátnej značky DM.

Určite i naďalej ostávam fanúšikom DM boxu, len dúfam, že do budúcna sa to zlepší a ten ďalší nám vyrazí dych. Viem, že my sme malý trh a možno je to u nás ťažšie než v okolitých krajinách, ale napr. naši český susedia to už majú celkom namakané a ich boxíky sú naozaj vydarené, tak snáď sa naša DM u nich inšpiruje.

A keď už som bola v DM, urobila som si aj menší nákup.




 Babylove detský púder 1,15 Eur - výrobok, ktorý nájde využitie aj v domácnostiach, v ktorých nie sú malé deti
Denkmit prostriedok na riad 0,99 Eur - ja som veľkým priaznivcom týchto prostriedkov na riad, neraz sa už vyskytli v mojich spotrebovaných. Tentokrát som siahla po vôni Exotic Moments a je to naozaj super exotická letná vôňa.
Balea Magic Summer 2,99 Eur - veľmi ospevované telové mlieko, ktoré má dodať pokožke prirodzene pôsobiaci hnedý odtieň, tak som naň veľmi zvedavá
Ebelin vatové tyčinky 0,89 Eur - pomocník aj pri líčení, navyše po spotrebovaní mi ostane krásna krabička, ktorá určite nájde svoje využitie

A čo vy? Ako sa vám pozdáva letný DM box?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára