nedeľa 11. októbra 2015

Menší nákup : DM + Kaufland

Ahojte!

Aký ste mali dneska deň? U nás strašne fúkalo a bola naozaj zima. Keďže som si potrebovala pokúpiť nejaké veci a mala som aj čas, zbehla som do obchodov na menší nákup a o tom bude dnešný článok.





 To by som nebola ja, keby som obišla moju milovanú DM. Musím sa priznať, že som na tento nákup išla s tým, že si poobzerám aj novinky, prípadne vám  niečo zaujímavé nafotím, ale nakoniec to dopadlo inak. Dneska mi nebolo najlepšie, strašne ma bolela hlava, takže nakúpila som len to, čo som chcela a išla som preč. Ale všimla som si, že sú už v predaji sprchové gély s jesennej limitky od Balea, o ktorej som vám písala tu
Veľkým lákadlom pre mňa bola tentoraz za 50 b zľava -25 % na celý sortiment výživových doplnkov. Celkovo jeseň a chladné počasie zle znášam, preto siaham po vitamínoch a doplnkoch, aby som sa udržala fit. Značku Das gesunde Plus mám rada, tak som si chcela pokúpiť nejaké overené produkty a nejaké nové aj vyskúšať. Bola som však nakoniec veľmi sklamaná, pretože regály boli poloprázdne a nakoniec som kúpila iba sprej do nosa s morskou vodou a šumivé tablety s multivitamínom. Okrem toho ešte hroznový cukor s príchuťou malín, ale ten bol za plnú cenu.

Ďalším veľkým lákadlom boli nové matné laky od Miss Sporty. Odkedy som ich uvidela u Peti z Lovelyhair, vedela som, že ide o lásku na prvý pohľad. Áno, aj v kozmetike niečo také existuje a moje kroky si to hneď zamierili k stojanu Miss Sporty. Musím sa priznať, že som sa obávala, či sú už u nás v predaji, ale ostala som milo prekvapená. Všetky 3 odtiene stáli vedľa seba ako vojaci a lákali ma - kúp si ma! Nakoniec som ale odolala a zatiaľ kúpila iba jeden v odtieni 003, čo je krásna jesenná farba a určite vám už o ňom čoskoro napíšem. A veľmi milo ma prekvapila aj cena - 1, 49 Eur. Ak ten lak bude dobrý, kupujem aj ostatné odtiene. Majú ešte šedý a ružový.

Zubné pasty sú bežná záležitosť a urobila som radosť aj nášmu mužskému osadenstvu. Do košíka putovala voda po holení a sprchový gél od Adidas


A boli sme ešte na väčšom nákupe v Kauflande. Veci dennej spotreby a potraviny vám tu ukazovať nebudem, to nie je zaujímavé. Čo sa týka kozmetiky. kúpila som si po dlhšom čase Lactacyd. Pre mňa je to top produkt v starostlivosti o intímne partie. Okrem toho stále prebieha výpredaj Essence v Kauflandoch. Ak sledujete môj FB viete, že už som si celkom slušne nakúpila. V dnešnom Kauflande bol stojan už veľmi preriedený, ale podarilo sa mi nájsť tento pekný tieň, tak som si ho zobrala. Avšak nakoniec som zistila, že i keď bol označený ako zľavnený, bol za plnú cenu. Essence tieto výpredaje naozaj nezvláda a vždy sa musia vyskytnúť nejaké komplikácie. Keďže sa mi tieň páči, nakoniec som to neriešila a mám ho za plnú cenu.

Inak dneska som v Kauflande objavila tekuté mydlo s Mimoňmi, ktoré by malo vydávať aj zvuky. Veľmi ma láka, ale cena 3,99 Eur sa mi zdá trošku prehnaná. Okrem toho Palmolive ma nové sprchové gély a jeden z nich je s vôňou čokolády. Poviem vám, to je ale vôňa! Pre mňa ako milovníka sladkých vôní naozaj božská, ale zatiaľ mu odolávam vzhľadom na moje zásoby sprchovýcg gélov. Ale nepotrvá to dlho a určite si ho kúpim, to sa už poznám.

A čo vy? Ako ste trávili dnešný deň? Aká novinka z kozmetiky vás v poslednom čase zaujala?

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára