sobota 17. októbra 2015

Môj seprember 2015

Ahojte!

Aký ste mali dneska deň? U nás je celý deň sychravo, typické jesenné počasie. Pomaly tá jeseň na mňa dolieha a s ňou aj rôzne virózy, ktoré sa šíria vzduchom. Preto teplý bylinkový čaj je teraz pre mňa skvelý pomocník.
Už máme polku októbra za nami a je som sa ešte nedokopala k článku o minulom mesiaci. Dneska to však chcem napraviť a ukázať vám, čo sa všetko v mesiaci september udialo :-) 


Vyjašiť sa ako malé dieťa a vykričať si hlasivky? Tak to sa vám určite podarí na čarovnom mieste s názvom Aquland Moravia. Na jednom mieste nájdete 20 rôznych tobogánov, 12 bazénov a wellness Forum Romanum. Jednoducho skvelé miesto na oddych a zábavu a bližšie vám o tom napíšem v samostatnom článku.


V Speranze sme si boli dať opäť skvelý drink a nie je nič lepšie, ako nechať sa prekvapiť barmanom.




Po dlhšom čase som bola aj na futbale. Nechať si ujsť duel AS Trenčín a MŠK Žilina by bol hriech.



Ak ste z okolia Trenčína, určite poznáte Inoveckú chatu. Ak ste menej zdatní turisti, vyveziete sa k nej hore autom a odtiaľ idete pešo na vykrývač. I keď jeseň nemám veľmi v láske, má i ona svoje čaro a taká prechádzka jesennou prírodou spojená s jemnou hmlou je naozaj zaujímavá. Výhodou je, že po vychádzke sa môžete usadiť vo vyhriatej chate a dať si niečo dobré na zahriatie a posilnenie. 



Tento mesiac sa niesol v znamení svadieb a ja som sa zúčastnila rovno na dvoch. Tento outfit je z prvej svadby, pričom šaty mám zo salónu Innessa a samostatný článok o spoločenských šatách a ako som hľadala tie naj nájdte tu


Čo sa týka druhej svadby, tak tam som išla pogratulovať s kolegami novomanželom až navečer, takže som si zvolila jednoduchší outfit. Inak šaty sú z Orsay z minulého roka a sú veľmi pohodlné.


Po dlhšom čase som bola v kine a keďže sme boli časovo obmedzení, mali sme na výber medzi novým Hitmanom a Kuriérom. Nakoniec to vyhral Hitman a nebolo to zlé, ale ani to naj, čo som kedy videla. 


Takúto štedrú výhru sa mi podarilo získať v GA od Barborky z blogu http://bar-bor-ka.blogspot.sk/.


A ešte jedna výhra v GA a to u Evky z blogu http://msbloggereva.blogspot.sk/.



DM mi tento mesiac zaslala na testovanie Balea čistiace obrúsky a sprchový gél. O obrúskoch ste sa už mohli dočítať tu a pokiaľ vás zaujal sprchový gél, tak ten v predajniach nehľadajte. Ide o špeciálnu limitku k 20. výročiu značky Balea a bol dostupný len vo veľmi obmedzenom množstve. 

Čo mám ešte nové?

 

Deichmann
Lidl
Keďže som mala meniny, zišla sa mi tu takáto hromada darčekov :-)

A čo som počúvala?



A čo vy? Aký bol váš september?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára