štvrtok 12. novembra 2015

Nákupy - DM, Müller, Interspar, Sportoutlet

Ahojte!

Dneska tu mám pre vás pokračovanie o nákupoch z Rakúska. O prvej časti - nákupoch v Primarku, ste sa mohli dočítať tu.
Mne v Primarku čas vždy neskutočne letí a aj keď to nechápem, strávime tam vždy viac ako 3 hodiny. A to je prosím iba jeden obchod! Preto potom návšteva tých zvyšných je taká rýchlovka, lebo únava robí svoje.  

DM


Obísť moju milovanú DM, to sa jednoducho nerobí. Super v SCS je, že sa nachádza hneď pod Primarkom, takže všetko máte po ruke. 


Nákup do domácnosti je teraz poskromnejší. Tieto prostriedky na riad sú moje top, iné už ani nekupujem. Ďalej tu mám tekutý prostriedok na pranie a Silan aviváž, ktorá krásne vonia. 


No uznajte, takéto krásna vianočné servítky som tam nemohla nechať. A ešte za tú úžasnú cenu! Balea ošetrujúci krém fialka a frézia je produkt, ktorý je v poslednom čase môj veľmi obľúbený a keďže u nás som ho už nevidela, musela som ho hneď mať. A Ebelin vatové tyčinky do uší sú u mňa už klasika, iné už mekupujem. 


Keďže sa mi míňa môj odlakovač od Cien, ktorý je podľa mňa fajn, chcela som vyskúšať niečo nové a siahla som po tomto od Ebelin. Som naň zvedavá. A ešte tu mám ústnu vodu od Dontodent.


Po dlhšej dobe som chcela vyskúšať nejaké nové odličovacie tampóny a siahla som po Ebelin. Ebelin vlhčené obrúsky sú vždy súčasťou môjho nákupného košíka, jednoducho sú skvelé. A mám tu ešte Wilkinson dámske žiletky. 



Konečne som objavila od Alnatura kokosový olej! Už strašne dlho som ho chcela vyskúšať, ale u nás sa nepredáva a vždy keď som ho hľadala v Rakúsku bol vypredaný. Takže konečne je môj!!! A keďže v našej DM boli výživové doplnky už značne vypredané, tak som si zopár kúskov dokúpila tu.



A na záver moja absolútna závislosť a to sprchové gély. Keď som zbadala môj milovaný Balea Zuckerschnute, bola som nadšená! Konečne sa k nám vracia v podobe sprchového gélu. Ja nemôžem, ale tá kombinácia vanilky a citróna je podľa mňa na zjedenie. Ďalej je tu mandarinkový sprcháč, tiež krásna vôňa a ešte jeden, ktorý som už dlhšie chcela vyskúšať a bol v super akcii. Už nám doma dochádza pena do kúpeľa, tak som kúpila Balea vo veľkom balení a pre našich pánov obľúbené sprcháče od Dove.

Ani v tejto DM som nemala šťastie a nepodarilo sa mi objaviť tú krásnu limitku od Alverde. Asi sme si neni súdené :-(

To by bolo z nákupov všetko, ale kedže som mala čas a pár vecí ma zaujalo, urobila som ešte nejaké foto.


Ešte raz môj milovaný Zuckerschnute a vedľa neho tiež nejaká novinka zo sprchových gélov. 



Áno, dobre vidíte, horúca novinka od Balea v podobe micelárnej vody je už v predaji v Rakúsku a myslím si, že aj u nás už čoskoro môžeme privítať túto micelárku, na ktorú som osobne veľmi zvedavá.



Tak takúto záplavu štetcov od Ebelin som snáď ešte nevidela. Čo vy a štetce od Ebelin? Máte nejaké vo svojej zbierke?



Kým v našej DM sa ešte na umiestnení vianočných balíčkov pracovalo, v rakúskej sú už vystavené všetky a teda je z čoho vyberať a dúfam, že aj u nás bude taká široká ponuka. Inak vidíte ten dole, opäť vanilková sada, to je rozhodne niečo pre mňa :-)

Müller


Tak tento nákup bol naozaj skromný. Mám veľmi rada limitky tekutých mydiel od ich privátnej značky  Aveo a tentokrát som objavila hruškovú, tak som na to zvedavá. A kto by nemiloval tieto gumené medvedíky :-) Inak umiestnenie tohto obchodu v SCS je naozaj zlé, je to úplne mimo od Primarku či DM.

Sportoutlet



Konečne som si kúpila zimnú bundu. So mnou, čo sa týka takýchto športovejších kúskov, je to ťažšie, ale podarilo sa. Ide o značku McKINLEY, tak dúfam, že niečo vydrží. Inak kúpila som ju v obchode Sportoutlet, ktorý sa nachádza úplne na konci SCS v samostatnej budove. Na parkovisku bolo iba zopár áut a aj predajňa na mňa pôsobila divným dojmom. Išlo o 4 poschodovú budovu, ale celkovo tam mali zopár vecí a pôsobilo to poloprázdne, ale zas na druhú stranu dalo sa vybrať.

Interspar


A na záver ešte pár drobností z Intersparu. Ten sa nachádza hneď vedľa DM predajne, takže je super umiestnený. Ja som pokúpila nejaké sladkosti už na Mikuláša a Aperol. Ide o alkohol, s ktorým som sa stretla na dovolenke v Grécku a veľmi sme si ho obľúbili, tak som ho kúpila, aby sme si ním tie krásne spomienky na dovolenku pripomenuli.

To by teda z nákupov z Rakúska bolo všetko. Ešte je veľa obchodov, ktoré nabudúce chcem navštíviť, ale teraz to z časového hľadiska nevyšlo. SCS je naozaj obrovské , zatiaľ som také centrum ešte nevidela. Nabudúce ale určite zamierim aj do KIKO, trošku ma mrzí, že som ho teraz obišla. 

A čo vy? Zvyknete sa vybrať na takéto väčšie nákupy?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára