nedeľa 29. novembra 2015

Tipy na vianočné darčeky

Ahojte!

S príchodom prvej adventnej nedele a začiatkom decembra sa čoraz viac vynára otázka, čo kúpime našim blízkym na Vianoce. A tak tu mám pre vás dneska článok, v ktorom vám chcem dať pár tipov, pokiaľ ešte stále neviete, čo vašim najbližším kúpiť.
 
 
 
Sada štetcov na líčenie Core Collection od Real Techniques s praktickým púzdrom poteší každé ženské srdce. Podľa mňa skvelý darček pre maminu, sestru či kamarátku. Ja mám doma tieto štetce viac ako rok (ja viem, posnažím sa urobiť už konečne recenziu) a nedám na ne dopustiť. Sú neuveriteľné jemné, príjemné na dotyk,líčenie s nimi je hračkou a aj po viacerých praniach vyzerajú stále ako nové. Navyše to púzdro je skvelým pomocníkom nielen pri cestovaní, ale slúži mi aj ako stojan pri schnutí po ich opraní. Jediná ich nevýhoda je, že sú dostupné iba na nete.
 
 

 
Rôzne druhy fotodarčekov sú podľa mňa skvelým prekvapením pre našich najbližších. U nás doma jednoznačne vedie fotokniha, skoro z každej dovolenky máme jednu. Tento rok som sa rozhodla, že jeden z vianočných darčekov bude magický hrnček. Poznáte to? Ide o hrnček, ktorý sa na prvý pohľad tvári obyčajne (zvyčajne býva čierny, ale sú dostupné aj farebné vyhotovenia) a až po naliatí horúcej vody sa zrazu objavia fotografie, ktorými chcete obdarovanému urobiť radosť. Takže vždy, keď si urobíte čaj alebo kávu si spomeniete na osoby alebo okamihy, ktoré sú pre vás vzácne :-)
 
  
Kozmetické kazety patria podľa mňa neodmysliteľne k Vianociam a pokiaľ už naozaj nevieme, čím by sme svojich blízkych obdarovali, kozmetika to vždy istí. Z tých cenovo dostupnejších sú tu vianočné kazety privátnych značiek z DM, ktoré sa pýšia krásnymi obalmi a zaujímavými produktami. Lákadlom pre mňa tento rok je určite vanilková kazeta a Zuckerschnute kazeta, to sú jednoducho moje vône. 
Na výber je podľa mňa v obchodoch alebo na internete neskutočné množstvo rôznych kozmetických kaziet, ktoré sú určené pre všetky vekové kategótie, takže stačí si len vybrať.
 
 
 
Prírodná kozmetika je niečo, čo ma čím ďalej, tým viac láka a napr. značka Ponio má v ponuke rôzne darčekové krabičky plné zaujímavých výrobkov. Krásne výrobky ponúka i značka Soaphoria, stačí si len vybrať. Navyše ide o slovenských výrobcov, čo je mne osobne veľmi sympatické. Okrem toho širokú ponuku prírodných výrobkov nájdete aj na stránke biokrasa.sk.
 
 
 
Knižky sú podľa mňa veľmi dobrým tipom na darček a pokiaľ aspoň trochu poznáte obľúbený žáner vášho blízkeho, nemáte nimi čo pokaziť. Ja som tento rok kúpila babke knižku Z mojej domácej lekárne na stránke www.bux.sk, ktorá obsahuje veľa skvelých tipov do domácnosti, recepty a hlavne recepty, ako využiť liečivé byliny pri prevencii aj liečbe.
 
 
A ešte sa na chvíľu opäť zastavím pri fotkách. Podľa mňa skvelým darčekom je aj takýto fotorámik, kde si dáte fotky, ktoré obdarovanému urobia radosť. My sme tento rok so sestrou podobný kúpili rodičom a dali sme tam rôzne naše foto a keby ste videli, akú mali z toho radosť!
 
 
 
A pokiaľ by ste chceli siahnuť hlbšie do vrecka a viacerí by ste sa na darček skladali, poprípade okrem Vianoc má niekto v daný deň aj ďalší sviatok, super tipom môže byť aj víkendový pobyt. Za mňa môžem jednoznačne odporučiť Luxusnú romantiku v Château Appony. Tento pobyt sme kupovali rodičom k ich sviatkom a s pobytom boli nadmieru spokojný a nevedeli si ho vynachváliť.
 
To je teda zopár mojich tipov pre vás. Napíšte mi, či vás niečo oslovilo, prípadne čo ste vy vymysleli tento rok pre svojich blízkych :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára