nedeľa 10. januára 2016

Objavy za rok 2015

Ahojte!

S odchodom predošlého roku ma napadlo, že by som vám urobila článok, aké sú moje objavy a obľúbené výrobky za rok 2015. Spomeniem len výrobky, o ktorých ste sa mohli dočítať na blogu. Poďme teda na to!



Matné laky od Miss Sporty boli láskou na prvý pohľad. Úplne som si ich zamilovala a rada sa k nim opakovane vraciam. Bližšie o nich sa dočítate tu. Úžasné boli aj laky od Yves Rocher a článok nájdete tu a tu. Mojimi obľúbencami sa stali zlatý, modrý a červený lak.


Veľkým objavom bol pre mňa aj šampúch od značky Ponio. Celkovo sa mi prírodná kozmetika páči čoraz viac a asi sa postupne začnem uberať týmto smerom. Recenziu nájdete tu.



Z balzamov som vyskúšala viacero druhov a s niektorými som naozaj veľmi spokojná. O niektorých sa ešte len na blogu dočítate, ale jedným z favoritov, o ktorom ste už počuli tu je balzam od Crazy Rumors Spiced Chai. Pre mňa, vzhľadom na jeho vôňu, absolútne top zimný produkt. Avšak top balzamom na pery, na ktorý nedám dopustiť a je mojím svätým grálom, je jednoznačne Nivea Caramel Cream Lip Butter. Nič lepšie som ešte nemala!



Výrobkom na opaľovanie tento rok vládla Bioderma a jej Bioderma Photoderm Bronz SPF 30. Skvelý suchý olej vhodný na pleť, celé telo i vlasy. A ostaneme ešte v lete. Absolútnym favoritom leta sa stal sprchový gél od Balea After Sun. Je tak úžasný, že sme si ho kúpili do zásoby a aj teraz v zime, keď sem tam zatúžim po lete, sa s ním osprchujem, v okamihu sa ocitám pri mori a nálada sa mi hneď zlepší. Dočítate sa o nich tu. Veľkým pomocníkom a naozaj fajn produktom bolo aj Balea telové mlieko v spreji s aloe vera



Čo sa týka sprchových gélov, ktorých som veľkým milovník, veľmi ma tento rok zaujal sprcháč od Dermacolu Írska káva. Veľmi vydarená, sladká záležitosť do sprchy. Vianočnú atmosféru mi navodil Yves Rocher sprcháč Pomaranč a mandľa.



Určitý čas mi spoločníka robila úžasná vôňa od Salvatore Ferragamo Incato Amity. Skvelý kúsok, určite sa ešte po nejakej vôni od Salvatore Ferragamo obzriem. Čo sa týka vôní, nedá mi nespomenúť Playboy Play It Sexy Pin Up, ktorá je sexi, zvodná a okúzľujúca.  


Od Ziaja som mala možnosť vyskúšať množstvo skvelých produktov, ale keď mám uviesť top, tak je to rada Kozie mlieko. Úžasná vôňa, skvelá hydratácia, jednoducho nemám čo vytknúť. Závidím všetkým, ktorý majú ich predajňu poruke.



Čo sa týka líčenia, veľmi som si obľúbila paletku očných tieňov od Yves Rocher. Pri líčení ešte ostaneme. Presvedčila som sa, že ázijské BB krémy sú naozaj iný level než tie európske a vďaka Holika Holika som spoznala skvelý produkt, ktorý ma slušné krytie a pritom nevyzerá ako maska. 


Keby som mala spomenúť len jeden produkt, ktorý mi maximálne pomáha pri líčení, tak je to Ebelin čistič štetcov. Neviem si ho vynachváliť!


Najobľúbenejším krémom na ruky sa stal  Balea krém a maska na ruky 2 v 1 s olejom z makadamiového orecha. Je oveľa lepší ako iné drahšie produkty a v období, keď som trpela na suché ruky, mi veľmi pomohol.

To by boli moji favoriti za rok 2015. Objavili ste tam aj svojho? Aký produkt je váš top za minulý rok?









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára