štvrtok 21. januára 2016

Spotrebované 11

Ahojte!

Po dlhšom čase tu mám pre vás článok so spotrebovanými produktami. Tak ako úspešne mi ubúdajú, tak mi aj pribúdajú, takže sa máte na čo tešiť :-)


Schwarzkopf Gliss Kur ULTIMATE REPAIR šampón bol fajn, kupujeme ho opakovane, lebo sa stal obľúbencom u mojej mamy. Svojho času som ho mala veľmi rada, ale odvtedy som skúsila už aj lepšie. Môžete sa o ňom dočítať tu.
Lúčim sa aj s letným kokosovým  sprcháčom od Balea. Bol fajn a jeho modrá farba ma veľmi bavila. Už sa teším, s čím nás prekvapí Balea budúce leto. Dočítate sa o ňom tu.
Nivea Double Effect je už staršia záležitosť a aj keď som ho v obchode hľadala, už som ho nenašla. Išlo o krémový sprchový gél uľahčujúci holenie s avokádovým olejom a vôňou maracuje. Používala som ho práve pri holení a bola som s ním veľmi spokojná. Keby sa dal zohnať, určite by som si ho kúpila opäť.
Lactacyd je moja dlhoročná stálica. S menšími obmenami ho kupujem opakovane a až ten terajší domíňam, mám v zálohe výrobok od Ziaja a na ten som už veľmi zvedavá.

 
S horúcimi letnými dňami súvisia tieto moje ďalšie spotrebovance. Trošku som si robila poriadok v kozmetike, tak tu máme v mrazivých dňoch závan leta :-) Sundance fluid po opaľovaní bol príjemným výrobkom na slnkom namáhanú pokožku. Krásne kokosovo voňal a obsahoval drobné trblietky, ktoré pokožku krásne rozžiarili. Celkovo výrobky od Sundance či už na opaľovanie, ale i po opaľovaní mám rada a kupujem si ich každý rok.
Zato Eucerin zmatňujúca emulzia je pre mňa výrobok skôr neprebádaný. Po tom, ako som sa vyhádzala z jeho kamaráta, o ktorom som vám písala tu, som sa bála používať i tento a nakoniec ho vyhadzujem skoro plný. Neviem, po mojej negatívnej skúsenosti sa celkovo výrobky tejto značky bojím používať.
Ale Garnier vyživujúce telové mlieko s vôňou kakaa už bolo o inom. Mala som ho i v prevedení aloe vera a obe ma nesklamali. Krásne voňajú, dobre hydratujú, pekne sa do pokožky vsakujú. Určite si v budúcnosti ešte nejaký kúpim.
Horien Cool Fresh - ďaľší z roztokov na kontaktné šošovky, ktorý mi vyhovoval. Keď sa tak zamyslím, ešte som snáď asi ani nemala taký, ktorý by mi robil problémy. Teraz som sa však vrátila k môjmu obľúbenému Opti Free.
Dettol antibakteriálne tekuté mydlo s aloe vera a mliečnymi proteínmi bolo veľmi dobré. Krásne voňalo, penilo a časom si ho opäť kúpim.
Dontodent ústna voda je u nás taká stálica. Ja ju nepoužívam pravidelne, ale sem tam a s touto značkou som spokojná. Už mám kúpené nové balenie.


Opäť som ako každé spotrebovance minula odličovacie tampóny Caterine. Mám ich rada, opakovane ich kupujem, ale chcelo to zmenu a teraz mám v zásobe odličovacie tampóny od Ebelin.  
Avon balzam na pery som dostala už dávnejšie, ale som naň pozabudla a takmer celý ide preč, čo ma naozaj mrzí. Bol to zaujímavý výrobok, lebo obsahoval perleťový lesk a mal veľmi zaujímavé odlesky. Škoda ho, možno mu ešte v budúcnosti dám šancu.
O lesku od Essence ste sa mohli dočítať tu. Bol príjemný, krásne voňal, dodal perám žiarivý vzhľad a aj ich hydratoval. Časom mi však vadilo jeho balenie a spôsob nanášania a ku koncu bol dosť riedky. Už by som si ho nekúpila, i keď zo začiatku som z neho bola nadšená.
A s kozmetickými spotrebovancami sa blížime do finále. Balea tekuté mydlo Sensitive je naša stálica u nás doma. Krásne vonia, pení a ruky sú po umytí jemné a voňavé. Kupujeme stále dokola. 
Rovnako tak Ebelin vatové tyčinky. Už iné ani nekupujeme. Sú super v tom, že sa vám nestane, že by sa z nich stiahla vata, sú veľmi kvalitne vyrobené. Okrem toho bývajú v rôznych veselých krabičkách a keď ich miniete, môžete krabičku použiť na niečo iné.
A na záver tu mám niečo pre mlsné jazýčky. Milovníci zdravej stravy túto časť preskočte :-) Sem tam mám chuť na niečo sladké a nedávno som objavila v Lidli Vitte duo strawberries. Ide o pšenično-ryžové lupienky v cukrovej poleve obohatené o 10 vitamínov s obilninovými lupienkami v mliečnej čokoláde s kúskami mrazom sušených jahôd. Poviem vám, chutí to skvele. Ja si z toho vždy nasypem do misky a pomaly dzobkám. Tých lupienkov v čokoláde tam nie je až tak veľa, ale tie jahody sú skvelé a naozaj veľké kúsky. Mňam ! 
A keď mám obdobie sušeného ovocia, medzi mojich favoritov patria sušené brusnice. Alesto z Lidla sú naozaj dobré a majú aj uzatvárateľný obal, takže kedykoľvek sa k ich zobkaniu môžete vrátiť :-)
A ako úplne posledné tu mám Das gesunde Plus šumivé tablety s horčíkom s citrónovou príchuťou. Chutia dobre a sem tam na doplnenie stravy sú fajn. Kupujem opakovane.  
A čo vy? Napíšte mi, či vás tento druh článkov baví a či sa vám v poslednom čase podarilo spotrebovať niečo, čo vás tak nadchlo, že hneď ste si to bežali opäť kúpiť :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára