nedeľa 21. februára 2016

Ako hýčkam svoje farbené vlasy

Ahojte!

Už je to viac ako rok, čo som podstúpila radikálnu zmenu účesu a došlo aj na farbenie vlasov. Dovtedy som si vlasy nefarbila, takže to bolo pre mňa niečo nové a s tým súvisela aj nová starostlivosť o ne.
Musím sa priznať bez mučenia, že tento článok mám už nejaký čas rozpísaný a nie a nie ho dokončiť. Konečne som sa ale k tomu dokopala a svetko sveta dneska uzrie článok venovaný výrobkom na farbené vlasy od značky Schwarzkopf Professional z rady BC Bonacure Color Freeze.  Poďme si ich teda predstaviť!
 

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Color Freeze Rich Shampoo

Prvým výrobkom je výživný šampón na farbené vlasy. Vďaka novej technológii Cell Perfector a reaktívnym zložkám preniká až na úroveň buniek, čím obnovuje vnútornú štruktúru vlasu a jeho povrch uzatvára ochranným filmom. Pre dlhotrvajúcu farbu a vyšší lesk.
 
 
Samotný šampón má perleťovú farbu a gélovú konzistenciu. Pri bližšom pohľade naň akoby sa v ňom nachádzali drobné trblietky. Krásne sladko a ovocne vonia, pre mňa je to krásna vôňa, ktorej sa neviem nabažiť. Pení veľmi slušne, kráne sa zapracuje do vlasov a z nich následne zmyje. Po   umytí sú vlasy krásne prevoňané a vôňa sa v nich istý čas aj udrží. Po usušení sú vlasy krásne nadýchané, lesklé, vyzerajú zdravo, dobre sa rozčesávajú. Šampón ich zbytočne nezaťažuje ani nezmasťuje a stačí mi ich umyť každý tretí deň.
 
 
Nedávno som videla jedno video, kde testovali šampóny na farbené vlasy a ani jeden v tomto teste neobstál. Myslím si, že neexistuje šampón, ktorý by zabezpečil, že sa vám farba z vlasov nezmyje. Ale sú také, vďaka ktorým vaše vlasy vyzerajú zdravo a súčasne napomáhajú farbe, aby sa v nich udržala a hneď nezmyla. A tento šampón je jeden z nich.
 
 
Schwarzkopf professional BC Bonacure Color Freeze Spray Conditioner
 
Ide o sprejový kondicionér, ktorý uhladzuje vlasy a poskytuje dlhotrvajúce zachovanie farby.
 
 
 
Ide o dvojzložkový kondicionér ružovej farby, ktorý je potrebné pred použitím dobre pretrepať a nanáša sa na uterákom vysušené vlasy. Čo sa mi na ňom páči je, že je bezoplachový, takže nemusím čakať ako pri bežných kondcionéroch a zmývať, ale po aplikácii do vlasov ich nechám voľne vysušiť alebo ich ofénujem. Vonia rovnako krásne ako šampón. Vlasy sa po jeho použití dobre rozčesávajú, sú lesklé, hladké, nezaťažené.
 
 
Páči sa mi aj jeho pumpičkové balenie, ktoré mi prijde praktické. Je to naozaj dobrý kondicionér, vďaka ktorému nemám vlasy rozcuchané na všetky strany, ale dokáže ich krásne uhladiť.
 
 
Schwarzkopf Professional BC Bonacure Color Freeze Treatment
 
Posledným výrobkom je maska na farbené vlasy. Má vlasom poskytovať nielen ochranu, ale aj žiarivý lesk. Maska je jemne ružovej farby a opäť s krásnou vôňou typickou pre tento rad. Má pudingovú konzistenciu, dobre sa do vlasov nanáša a ľahko sa z nich zmýva. Odporúča sa ju nanášať do vlasov osušených uterákom, nechať pôsobiť 5-10 minút a následne dôkladne opláchnuť.
 
 
A to je kameň úrazu pre mňa. Ja sa vždy všade ponáhľam a pokiaľ mám mať niečo na sebe nejaký čas a ešte aj to zmývať, to ma veru veľmi neláka. Takže masku používam iba občas. Napriek tomu je skvelá, vlasom dodá potrebnú výživu, lesk, dobre sa rozčesávajú a zbytočne ich nezaťažuje a ani nezmasťuje. Osobne som sa bála, či po jej použití nebudú vlasy skôr mastné a nebude ich treba častejšie umývať, ale moje obavy boli zbytočné.
 
 
Ja môžem týchto troch krásavcov v ružovom šate len odporučiť. Ak máte farbené vlasy a chcete pre ne niečo viac, skúste ich vyskúšať. Ich nevýhodou je, že nie sú bežne dostupné a dostanete sa k nim buď u svojej kaderníčky (tu sú však podľa mňa zbytočne predražené) alebo ich nájdete na rôznych eshopoch. Celkom širokú ponuke výrobkov Schwarzkopf Professional nájdete aj na stránke elnino.sk, kde sú ceny viac ako priaznivé a tieto kúsky vás vyjdu na cenu okolo 5 Eur, čo je priemerná drogerková cena.
 
A čo vy? Akých máte obľúbencov na svoje farbené vlasy? Používate niektorý z týchto výrobkov? 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára