streda 24. februára 2016

Balea Zuckerschnute

Ahojte!

Už viackrát som sa na blogu zmienila o mojej milovanej limitke Balea Zuckerschnute. Keď bola pred pár rokmi dostupná v DM predajniach, úplne som sa do nej zamilovala a kúpila som si sprcháče aj do zásoby. Tie sa však časom minuli a keďže to bola limitka, mala som smolu.
 
Balea má však svojich fanúšikov rada a dá aj na ich spätnú väzbu. Minulý rok na svojej FB zverejnila výzvu, aby sa fanúšikovia vyjadrili, ktorá limitka bola v minulosti pre nich top a chceli by ju späť. A hádajte kto vyhral? No predsa Zuckerchnute !!! A keďže je dostupná aj u nás, dneska vám k nej čo to popíšem. 
 
 
Návrat tejto limitky, do snáď stáleho sortimentu, zahŕňa zatiaľ iba sprchový gél a deosprej. Videla som však dávnejšie aj výrobok do kúpeľa a počas Vianoc aj rozkošnú darčekovu sadu, z ktorej sa jedna z vás už doma vytešuje, keďže ste si o ňu mohli zasúťažiť.
Musím sa priznať, že darčekovú sadu si zatiaľ šetrím, avšak po čom som chňapla hneď, ako som to objavila a čo používam veľmi často, tak to je sprchový gél.
 
 
Nebudem ale už viac chodiť okolo omáčky a idem rovno k sprcháču. Ten sa nachádza v plastovej tube o objeme 250 ml a uznajte, ten jeho dizajn je na zožratie. Toto jednoducho nemôžete nechať len tak v regály a musíte si to ihneď kúpiť. Balea veru vie, ako ulahodiť oku zákazníka :-)
Oficiálne sa tento sprcháč označuje ako Sweet Smoothie, ale nedajte sa spliesť, v jeho ľavom hornom rohu je Zuckerschnut, čo by v preklade malo znamenať asi cukrová pusinka :-)
 
Čo sa mi páči už menej, je samotné balenie. To pôvodné bolo skvelé, ale toto sa veru nevydarilo. Celkovo tieto balenia v tube neobľubujem, ale toto je aspoň v mojom prípade nešťastné. Strašne zle sa mi ten vrchnáčik otvára, musím použiť väčšiu silu a to v sprche navyše s mokrými rukami je doslova umenie. A rovnako to je aj s jeho zatvorením. Musím vynaložiť silu, aby som sprcháč uzavrela a nevytekal mi. Okrem toho vo viečku sa mi zvykne usadiť voda, ktorá potom všelikade vyteká, keď vezmem sprcháč do ruky.
 
 
Na čo si ale nedovolím nadávať, tak to je samotný sprcháč. I keď je redšej konzistence, žltej farby, jeho vôňa je pre mňa balzamom na dušu. Ide o zmes citrónov a vanilky, jednoducho citrónový koláčik vhodný na zahryznutie :-)
Pení priemerne, ale pokožku krásne umyje, prevonia a po sprchovaní je ju z nej jemne cítiť.
 

Pre mňa je tento sprcháč srdcovou voňavou záležitosťou a určite si ho kúpim opäť, až sa mi minie. Jeho cena je okolo 1,50 Eur a ak ste ho neskúšali, musíte tak rozhodne urobiť :-)
 
Sprcháč je dermatologicky testovaný a je vyrobený v Nemecku.


A čo vy? Máte nejaký výrobok, na ktorý nedáte dopustiť a prirástol vám k srdcu? Tiež vás očarila kombinácia vanilky a citróna a tento sprcháč tróni u vás doma?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára