nedeľa 7. februára 2016

Bourjois Paris So Laque Glossy - 01 Oh so rose

Ahojte!

S príchodom nového roka som sa rozhodla, že sa vám budem snažiť  predstaviť značky, ktoré sa doteraz na blogu ešte nevyskytovali a dneska má u mňa premiéru značka Bourjois Paris. Táto značka je podľa mňa pomerne známa, a to najmä vďaka ich make-upom, púdru, rúžom, riasenkam, či lakom na nechty.
V rámci spolupráce s Elnino mi bol zaslaný na zrecenzovanie lak na nechty Bourjois Paris So Laque Glossy v odtieni  01 Oh So Rose.
 

 
Lak na nechty sa nachádza v sklenom obale o objeme 10 ml, čiže patrí k tým objemovo väčším. Lak je obohatený o vinyl, ktorý nechtom dodáva oslnivý lesk. Odolné zloženie zaisťuje dlhodobú výdrž a bezchybný vzhľad. Bohaté zloženie nechty vyživuje.  Balenie sa mi páči, pekne sa viníma na poličke medzi ostatnými lakmi.
 
 
Odtieň 01 Oh so rose je jemnučká ružová farba bez trblietok. Štetček laku patrí medzi typické, dobre sa s ním lakuje. Lak je trošičku redšej konzistencie, tak ak sa ho nanesie veľa, zvykne sa dosť po nechte akoby rozpiť, takže vždy treba naniesť primerané množstvo laku. 
Mám rada laky, pri ktorých je krytie dokonalé max. pri 2 vrstvách. Avšak toto je lak, ktorý vzhľadom na svoj bledučký odtieň, tých vrstiev jednoducho potrebuje viac. Ani pri tretej vrstve nie je krytie úplné, stále si to žiada ďalšiu vrstvu. A čím viac vrstvíte, tým sa viac laku spotrebuje a tým aj dlhšie schne a toto naozaj nemám rada. Prvá vrstva zaschne rýchlo, ale s každou ďalšou sa schnutie predlžuje.
Samotný lak je však skvelý. Má nádherný lesk a jeho výdrž je veľmi dobrá. Ja som nepoužila žiaden nadlak ani podlak, iba samotný lak a i napriek tomu mi vydržal v dobrej kondícii až 6 dní. Siedmy deň sa mi začali olupovať špičky, tak som ho odlakovala. Čo sa týka odlakovania, to je úplne bez problémov.
 
3 vrstvy

Ak máte radi takéto jemnučké odtiene a nevadí vám, že krytie nie je na 100 %, tento lak svojimi ostatnými vlastnosťami je tak dobrý, že ho môžem odporučiť. Je v ponuke vo viacerých odtieňoch a ak by v tých tmavších bolo to krytie 100 % pri 2 vrstvách, stal by sa pre mňa osobne veľkým objavom, pretože tá výdrž je naozaj dobrá.
 
Lak zoženiete tu a cena konkrétne tohto odtieňa je 4,73 Eur.
 
A čo vy? Máte radi laky, ktoré majú slušnú pigmentáciu alebo siahnete aj po takýchto nevýrazných kúskoch? Aký je váš obľúbený lak?
 
                                               

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára