pondelok 21. marca 2016

Riasenkový špeciál - Astor, Rimmel, Avon

Ahojte!

V poslednom čase sa mi nakopilo doma v mojej kozmetickej zbierke viacero riaseniek, tak som sa rozhodla o nich urobiť samostatný článok. Dnešný článok bude o troch riasenkách, z ktorých jednu zbožňujem, jedna je priemerná a tá posledná úplna katastrofa. Poďme teda na to!



Astor Stimulash Volume Mascara
Ide o riasenku, ktorá sľubuje silné a husté riasy a má dodať viac objemu. Táto špirála má objemovú kefku s mnohými jemnými štetinami, na konci je jemne zúžená, vďaka čomu zachytí každú riasu a zaistí rovnomernú aplikáciu.  
Musím povedať, že podľa mňa Astor riasenky vie a táto je tiež toho dôkazom. Patrí medzi tie, ktoré som si veľmi obľúbila a hneď by som si ju opäť kúpila. Má pekné balenie, šikovnú kefku, ktorá nie je zbytočne veľká a dobre sa mi s ňou pracuje. Už od začiatku mala dobrú konzistenciu, vďaka čomu sa mi neotláčala. Má objem 9 ml a aj keď ju mám už dlhšie otvorenú, vôbec nevysychá a stále robí krásne riasy. 
Kefka je super tvarovaná, dá sa dostať aj k menším riasam. Je v čiernom odtieni a pri jej používaní som si všimla, že riasy sú pevnejšie a silnejšie. Nerobí žmolky ani mi neopadáva pod oko. Riasy krásne rozčeše, predĺži a mierne zahustí. Riasy sú krásne oddelené, nelepia sa. Okrem toho sa v pohode odličuje. Jednoducho má všetko, čo od riasenky požadujem. A teraz príde jedno veľké ALE! Nedávno som sa dozvedela, že už ju stiahli z predaja, čo ma naozaj zarmútilo. Takže ak vás oslovila, dá sa zohnať ešte pár kúskov na eshopoch, dokonca som ju objavila na Elnine za úžasnú cenu 3,88 Eur!


Astor Stimulash Volume Mascara


 Rimmel Supercurler 24h
Táto riasenka by mala predstavovať revolúciu v natáčaní rias - riasenku a kliešte v jednom. Ak sa nemýlim, malo by ísť o tohtoročnú novinku. Má dodať ultra natočený objem až po 24 hodín.
Čo sa týka Rimmel riaseniek, tie až tak preskúšané nemám a ak si dobre pamätám, toto je snáď moja prvá. Balenie je celkom pekné, ale žiaden luxus. Je to trošku baculka s väčšou zakrivenou kefkou. Chce to trošku prax sa s ňou naučiť robiť. Konzistencia bola od začiatku fajn, neotláčala sa mi. Riasenka ma nedráždi, neopadáva pod oko, neotáča sa a ľahko sa odličuje. Čo mi na nej ale vadí je, že riasy síce predĺži, ale dodá im iba ľahký objem. Sú dni kedy mi spraví krásne riasy ako na foto a potom sú dni, keď je ten look iba prirodzený. Ak teda požadujete od špirály prirodzený look, mohla by vám vyhovovať. Má objem 12 ml a mala by sa dať zohnať v drogériách či na internete. Jej cena je okolo 5 Eur a je dostupná iba v čiernom odtieni.

Rimmel Supercurler 24h

Avon Big & Darling Volume Mascara
A na záver to najhoršie. Teraz budem naozaj zlá, ale inak sa ani nedá. Táto riasenka má mať revolučný objem s kolagénom a sľubuje 6x väčší objem rias bez hrudiek.
Má mohutný zakrivený kartáčik o niečo väčší od Rimmel. Balenie je celkom fajn, objem 10 ml. Je dostupná v 3 farbách. Čo je ale problém, už od prvého použitia bola suchšia. Táto riasenka robí žmolky, drobí sa, zlepuje riasy, opadáva pod oko. Síce trošku zahustí, ale nepredĺži. Drží akoby bola vodeoodolná, veľmi zle sa odličuje. Tým, že je suchšia a to čím ďalej tým viac, zle sa nanáša. Jednoducho celé zle a pri plnej cene 8,90 Eur vravím veľké NIE a letí rovno do koša !!! Inak všetky riasenky, čo som mala doteraz od Avonu mi vôbec nesadli. Máte nejaký tip pre mňa na dobrú Avon riasenku?

   

V tomto súboji teda obstál Astor, ako tak Rimmel a Avon úplne prepadol.

A čo vy? Aká je podľa  vás najlepšia a najhoršia riasenka?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára