pondelok 21. marca 2016

Ziaja Cupuacu - kryštalické mydlo a suchý olej

Ahojte!

Ako som vám avizovala už v tomto článku, Ziaja si pre nás pripravila množstvo nových a zaujímavých výrobkov. Dneska vám chcem predstaviť novú líniu Ziaja Cupuacu.
 

zdroj foto : tu

Pre túto radu je charakteristické, že obsahuje maslo cupuacu. Pre mňa doteraz neznámy pojem, tak som trošku pátrala. Ide o exotické ovocie, ktoré má ľahkú kakaovú chuť a je plné antioxidantov. Maslo cupuacu pochádza z oblasti Amazonie. Získava sa zo semien cupuacu - strom z rodu kakaových rastlín a má vysoký obsah esenciálnych mastných kyselín, vďaka čomu je veľmi cenný v starostlivosti o pleť, pretože zabraňuje jej vysušeniu.  
Aké sú však nové výrobky z radu Ziaja Cupuacu? O tom sa dočítate ďalej.
 

Ziaja Cupuacu - kryštalické mydlo
V skutočnosti ide o kryštalický sprchový gél, ktorý sa dá použiť aj ako pena do vane. Obsahuje maslo cupuacu a maslo karité, ktoré tvoria na pokožke sametovú ochranu, redukujú drsnosť, suchosť a nadmerné lúpanie a zaručujú efekt mäkkej pokožky. Ďalej obsahuje makadamiový olej a olej z brazílskych orechov, ktoré vyživujú a premasťujú vrchnú vrstvu pokožky.
Je dermatologicky a alergologicky testovaný.

 
Ziaja Cupuacu sprchový gél sa nachádza v priehľadnej hnedej plastovej nádobe o objeme 500 ml. Po jeho otvorení ucítite krásnu sladkú vôňu,  mne to pripadá ako zmes kakaa, vanilky a orieškov. Tá vôňa je naozaj veľmi príjemná, pre tých čo majú radi sladké vône dokonalá. Samotný gél má gélovú konzistenciu hnedej farby a obsahuje akoby drobné trblietky, ktoré však po sprchovaní na pokožke nie je vidno.
Gél je tekutejšej konzistencie a ako väčšina sprchových gélov od Ziaja veľmi nepení, čo mne osobne nevadí. Po osprchovaní je pokožka krásne jemná, hladká, príjemná na dotyk. Čo mi trošičku vadí je, že vôňa z pokožky relatívne rýchlo vyprchá.
 

Ziaja ma teda opäť nesklamala a prišla s niečím, čo je naozaj krásne voňavé a vďaka čomu je sprchovanie zábavou. Mne osobne sladká vôňa tohto sprchového gélu veľmi sadla a veľmi rada ho používam. Jeho cena by mala byť okolo 4 Eur.
 

Ziaja Cupuacu kryštalický suchý olej
Ďaľším výrobkom z rady Cupuacu je suchý olej. Je skvelým doplnkom sprchového gélu, vďaka čomu si môžem tú krásnu vôňu dlhšie užívať a navyše je multifunkčný - je určený na tvár, telo i vlasy. Opäť obsahuje maslo cupuacu a makadamiový olej.
 

Suchý olej v spreji sa nachádza v plastovej nádobe bielej farby o objeme 100 ml. Má rovnako krásnu vôňu ako sprchový gél. Ja ho na tvár nepoužívam, využitie u mňa našiel skôr na vlasy a telo. Jedným stlačením pumpičky sa dostane von dostatočné množstvo produktu.
Suchý olej používam po sprchovaní na pokožku tela. Primerané množstvo nanesiem na pokožku, k čomu mi stačí pár pumpnutí a jemne do nej vmasírujem. Na pokožke vytvorí jemný olejový film a pokožka je nielen krásne prevoňaná, ale hlavne jemná, hladká, vyživená. Po chvíli akoby do nej vsiakne, nezanecháva ten mastný pocit ako bežné oleje a je na pohľad rozžiarená.
Čo sa týka vlasov, tak ja tento suchý olej nanesiem v malom množstve pred umytím na suché vlasy a to do dĺžok a končekov, nechám ho 10 minút pôsobiť a následne vlasy umyjem bežným šampónom. Vlasy sú po umytí kráse hladké, jemné, vyživené. Bála som sa, či sa nebudú viac mastiť, ale moje obavy boli zbytočné.
 

Opäť výrobok, ktorý ma nesklamal, ale nadchol a nielen pre jeho krásnu vôňu, ale aj mnohostranné využitie. Jeho cena je 7,19 Eur. Okrem týchto dvoch výrobkov rad Ziaja Cupuacu obsahuje aj cukrový peeling, telový balzam do sprchy a bronzové telové mlieko pre jemné opálenie.

Aktuálne by ste tieto výrobky mali nájsť v Ziaja predajniach a to :
Shopping park Aupark Košice, Obchodné centrum FORUM Poprad, Nákupné centrum CITY ARENA Trnava a v OD PRIOR Trenčín a časom aj na stránke www.dobrakozmetika.sk.
 
A čo vy? Oslovili vás tieto novinky? Aký je váš Ziaja obľúbenec?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára