nedeľa 22. mája 2016

Figs & Rouge Mocha Orange krém na ruky

Ahojte!

V dnešom článku tu mám pre vás recenziu na krém na ruky od značky Figs & Rouge a na konci nájdete vyhodnetenie Aprílovej GA.

Značka Figs & Rouge ponúka produkty na pery a tiež pokožku celého tela a sú vyrobené v UK. Sľubujú, že sú 100 % prírodné, 100 % čisté a bez obsahu ropných látok. V ponuke nájdete multifunkčné balzamy, balzamy na pery, maslá na pery, krémy na ruky i darčekové balenia. Ja vám chcem dnes predstaviť krém na ruky Mocha Orange.


Ide o dlhodobo hydratačný a nemastný krém na ruky s vôňou kávy a pomaranča. Je obohatený o kokosové a kakaové maslo, prírodné antioxidanty, glycerín a ženšen, vďaka čomu vyživuje a zjemňuje pokožku počas dňa. Je určený pre všetky typy pokožky.


Krémik sa nachádza v rozkošnej plastovej tube o objeme 30 ml, takže je super vhodný do kabelky. Ten dizajn sa mi veľmi páči, za to mu dávam jednotku :-) Tiež sa mi páči, že pred prvým použitím treba odtrhnúť z neho fóliu.
Samotný krémik je bielej farby a gélovo-krémovej konzistencie. Do pokožky sa ľahko zapracováva a extrémne rýchlo sa vsakuje. Čo sa týka jeho vône, to je pre mňa kameň úrazu. Jednoducho sme si nesadli. Keby bol vanilkový, to by bola láska, ale kombinácia káva a pomaranč, akosi mi to k sebe nejde a tú kávu z neho ani necítim. Samotná vôňa celkom rýchlo vyprchá, takže ho používam i napriek tomu.
Čo sa týka hydratácie, tak pokiaľ mám pokožku rúk v normále, je pre mňa dostačujúci. Je super do kabelky alebo kedykoľvek, keď mám potrebu si ruky nakrémovať ale súčasne potrebujem, aby sa produkt rýchlo vstrebal, nezanechal mastný pocit a ja môžem pokračovať pohodlne v práci. Pokiaľ som mala ruky vysušené a citlivé, čo sa mi deje v poslednom čase akosi často, vtedy mi jednoducho nestačil.


Ak hľadáte krém na ruky na denné použitie, ktorý nie je extra mastný,má krásny dizajn a nevadí vám trochu vyššia cena, určite stojí značka Figs & Rouge za povšimnutie. Keby som si mohla vybrať, určite by som siahla po vôni French Vanilla alebo Vanilla Pistachio.

Celú ponuku značky Figs & Rouge nájdete na internete a cena tohto krémiku v 80 ml balení je 8,49 Eur. Podľa mňa tá cena je vysoká a dajú sa zohnať oveľa lepšie krémy na ruky za zlomok tejto ceny.

A čo vy? Aký je váš top produkt na ruky?

A teraz poďme k vyhodnoteniu GA.


Výhercom sa stáva ..............

Alexandra Petriková
 
 Srdečne gratulujem. Výherkyňu budem kontaktovať mailom.

Všetkým ďakujem za účasť a nezúfajte, časom pripravím pre vás opäť novú giveaway.

Pekný zvyšok dňa :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára