štvrtok 12. mája 2016

Môj apríl 2016

Ahojte!

Neviem ako vy, ale ja stále nič nestíham a dni ubiehajú ako voda. Takmer v polovici mája prichádzam so súhrnom minulého mesiaca. Poďme sa teda pozrieť, čo mám nové :-)

Miniatúry Podolie
Gazdovstvo Uhliská

Pekné počasie ma láka stále viac času tráviť vonku a v rámci relaxu som si bola konečne obzrieť miniatúry rôznych zámkov, hradov a kostolíkov v Podolí a opäť som zavítala na Gazdovstvo Uhliská, kde okrem krásnej a ľahkej vychádzky k rozhľadni sú k dispozícii aj rôzne zvieratká, jazda na koni a aj skvelá reštaurácia. 



Po dlhšom čase sme si s kamoškou urobili babský večer a program sme mali veru nabitý. Najskôr kolotoče, potom bowling a zavŕšili sme to skvelou večerou, drinkmi a neskutočnou zábavou !!!!

Po dlhšom čase nový image, môžete sa tešiť
 na samostatný článok o tejto premene :-)

DM nákup
Elnino testovanie


Pepco
Ziaja testovanie
Prečítané

Novinky u mňa doma :-)

A čo vy? Aký bol váš apríl?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára