streda 8. júna 2016

Je lacné aj dobré? IV

Ahojte!

Už dlhšie sme tu nemali článok o výrobkoch, ktoré sú lacné, vašu peňaženku veľmi nezaťažia, ale na druhú stranu sú dobré a stoja za vyskúšanie. Dneska teda opäť zopár lacných tipov pre vás :-)




ALPA masážny krém Francovkový


Kto z nás by nepoznal klasickú Alpu a nemal aspoň jedno balenie doma po ruke? Je to výrobok veľmi známy, všestranný a nesmie chýbať v žiadnej domácnosti. To, že Alpa má v ponuke viacero výrobkov, to som vedela, ale že to zahŕňa aj rôzne masážne krémy, to veru nie a preto som si na skúšku jeden zaobstarala. Tento masážny krém je ideálnym doplnkom už osvedčenej francovky ALPA. Podporuje prekrvenie pokožky  uvoľňuje po fyzickej námahe. Prídavok klíčkového oleja dodáva pokožke hebkosť a vláčnosť.
Výrobok je balený v krabičke a samotný krém sa nachádza v hliníkovej tube o hmotnosti 40 g. Vonia presne ako typická Alpa, má gélovo-krémovú konzistenciu a po nanesení na postihnuté miesto zanecháva chladivý efekt. Netreba si ho nanášať v hrubej vrstve, lebo vtedy sa dlhšie vstrebáva do pokožky a čím ho dáte viac, tým je pocit chladivejší.
Keďže celý deň v práci sedím pri počítači a ani doma ho neobchádzam, dosť trpí moja krčná chrbtica a jej svalstvo, ktoré mávam stuhnuté. Tak som si na skúšku potrela toto stuhnuté svalstvo týmto masážnym krémom a naozaj, za nejaký čas som pocítila uvoľnenie a bolesť sa zmiernila. Tento výrobok určite stojí za vyskúšanie a navyše jeho cena je neskutočná, pohybuje sa okolo 0,90 Eur, takže vaša peňaženka si to ani nevšimne :-)


Ebelin odlakovač s acetónom

Tento odlakovač som kupovala ešte minulý rok v Rakúsku a stál ma asi 0,90 Eur. Nachádza sa v plastovej nádobe o objeme 125 ml a aplikuje sa naliatim na vatový tampónik cez veľký otvor, takže neobsahuje dávkovač, čo je škoda. Na obale je uvedené, že by mal mať ovocno-sviežu vôňu, ale toto rozhodne neplatí. Mne smrdí ako všetky odlakovače. Je modrej farby a odlakuje celkom v pohode. Trblietky či pieskové laky s ním idú dole trošičku horšie, treba sa potrápiť, ale nakoniec ich odlakuje. Čo je možno trochu jeho nevýhoda, ale tú majú skoro všetky odlakovače, tak mi vysúša nechty a kožtičku okolo nich. Takže za mňa celkom fajn a pri jeho cene určite neurazí a svoju službu splní. Ale určite neprekonal môj top odlakovač od Dermacolu.    



Elite Models Paris Baby toaletná voda


Ako ste sa už mohli na blogu dočítať, začiatok roka pre mňa nebol najlepší a v tomto období som si urobila radosť v podobe menšej objednávky zo stránky www.parfemy-elnino.sk. V nákupnom košíku okrem iného si našla svoje miesto aj táto vôňa s názvom Paris Baby. Tieto vône od značky Elite Models zažili svoj boom pred niekoľkými rokmi a ako prvú zo 4, ktoré boli v ponuke, som mala práve túto. Časom som vyskúšala aj London Queen, ktorá nebola zlá, ale jednoducho Paris Baby ma natoľko uchvátila, že som sa k nej po rokoch vrátila. Keďže je problém ich zohnať, mne sa podarilo na Elnine objaviť už iba tester, čiže my prišla bez čierneho uzáveru a krásnej krabičky s Eiffelovkou.  
Určite si položíte otázku, čo ma láka práve na tejto vôni, ktorá je neskutočne lacná, keď mám doma oveľa drahšie a kvalitnejšie kúsky, čo sa parfémov týka. Ja neviem, jednoducho tá vôňa je pre mňa ako stvorená a mala som chuť po pár rokoch sa k nej ešte vrátiť, pokiaľ definitívne nepadne do zabudnutia a nestiahnu ju z predaja. 
Je to vôňa sladká, ale súčasne svieža, vydrží tak 3 hodinky a potom ju zo seba necítim, ale napríklad na oblečení drží aj do ďalšieho dňa. Netvrdím, že je to najlepšia vôňa na svete, ale ja ju mám rada a za cenu 2,18 Eur na Elnine jej nemám absolútne čo vytknúť. 

Základ parfumu vanilka, pačuli, santalové drevo, pižmo
Hlava parfumu koktejl bellini, frézie, červené jablko



 Essence ceruzky na pery

Ceruzky na pery od značky Essence patria podľa mňa k obľúbeným výrobkom tejto značky. Celkom pekná škála farieb za priaznivú cenu 1,19 Eur/1g. Sú príjemne krémové, dobre sa s nimi kreslí, ľahko sa orezávajú, sú dobre pigmentované. Dajú sa použiť vyslovene len ako kontúrka alebo si nimi môžete vyplniť pery a následne nanesiete rúž alebo si len vyplníte pera a necháte tak, prípadne použijete lesk. Ak ich použijem ako rúž, tak výdrž určite nie je celodenná, otláčajú sa napr. na pohár, ale nie je to ani žiadna tragédia.

11 In the nude

12 Wish me a rose
Ja mám dve farby uvedené vyššie. Hnedá sa hodí k mojim hnedým rúžom, ale keď ju použijem samostatne ako rúž, vysušuje mi trochu pery. Druhá je krásna jemne staroružová, naozaj veľmi príjemná, hydratačná a pery nevysušuje.

To by bolo zopár lacných kúskov, ktoré stoja za povšimnutie. Ak aj vy máte svojich favoritov z lacných kúskov, ktorých si kupujete opakovane, určite mi o nich dajte vedieť.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára