streda 27. júla 2016

Haul Krasotika : Jordana + E Style

Ahojte!

Nedávno som robila menšiu objednávku na stránke Krasotika a v dnešnom článku vám chcem ukázať, čo skončilo v mojom nákupnom košíku vrátane swatchov výrobkov. Časom vám prinesiem na ne samostatné recenzie.

Kto by nepoznal eshop Krasotika, tak je to obchod, ktorý ponúka značky, ktoré u nás nie sú bežne dostupné. Veď kto by nechcel mať vo svojej kozmetickej zbierke niečo od Jordana, E Style, NYX, Milani, Sleek atď. A práve vďaka tejto stránke môžete kúsky od týchto značiek mať i vy. Stránka je prehľadná, poštovné prijateľné a doprava expresná. Z rýchlosti dopravy som bola veľmi pozitívne prekvapená. Navečer okolo 18:00 mi prišiel mail, že mi bola zásielka odoslaná a ďalší deň mi ho poštárka doručila. Naozaj, klobúk dole. Na tejto stránke navyše majú rôzne zľavy, sem tam poštovné zdarma pri nákupe nad 15 Eur či poštovné za jedno Euro.
A veľmi chcem vyzdvihnúť aj úžasnú komunikáciu. Písala som im na FB správu, že jeden z výrobkov, ktorý si chcem objednať majú vypredaný a do hodiny som mala odpoveď, že ďalší deň ho naskladnia, čo ma veľmi potešilo.




Všetky výrobky boli poctivo zabalené a chránené pred poškodením. Súčasťou balíčka bola aj kartička a cukrík ako milá drobnosť :-)

A čo som nakoniec hodila do nákupného košíka?




Tekuté matné rúže Jordana Sweet Cream Liquid Lip Color prebehli blogosférou ako smršť, takmer každý chce mať doma jeden kúsok vo svojej zbierka a ja nie som výnimkou. Siahla som po jemnejšom odtieni Rose Macaron a už sa naň veľmi teším :-)






Keďže neustále bojujem s mastnými viečkami, stále hľadám nové a nové bázy pod očné tiene, ktoré predĺžia ich trvácnosť. Tentokrát som teda siahla na skúšku po podkladovej báze pod očné tiene Jordana Eye Primer, o ktorej som počula celkom chválu a pri cene 1,90 Eur ihneď letela do nákupného košíka. Som na ňu veľmi zvedavá a tajne dúfam, že to s ňou bude fungovať.




Ako sa hovorí do tretice všetko dobré a tretím kúskom od značky Jordana je ich rúž. V ponuke sú matné rúže, ale ja som siahla po ich bežnej kolekcii rúžov a to konkrétne po odtieni 181 Strawberry Shortcake. Ide o krásnu ružovučkú farbu, ktorá je na leto ako stvorená.  




Posledným úlovkom je vodeodolná ceruzka na pery od značky E Style v odtieni Frosty Mauve. Táto česká značka sa mi veľmi pozdáva a už dlhšie som chcela vyskúšať nejaký jej výrobok. Navyše. v poslednom čase mám úchylku na výrobky na pery, takže nakoniec som sa rozhodla pre túto ceruzku na pery.


A všetky 4 krásky pokope : zľava Jordana matný rúž, Jordana báza, E Style ceruzka a Jordana rúž

Ja som s objednávkou zo stránky Krasotika a jej celkovým priebehom veľmi spokojná, na všetky výrobky sa už veľmi teším a časom vám na ne prinesiem recenzie.  

Páčia sa vám takéto nákupné články? Chceli by ste podobný článok aj v budúcnosti? Poznáte stránku Krasotika?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára