pondelok 15. augusta 2016

Bourjois - svieže, letné, voňavé

Ahojte!

Kozmetika Bourjois Paris nesie názov pochádzajúci z mena Monsieur Alexandre Napoléon Bourjois. Novinka, ktorú v 1863 firma Bourjois Paris predstavila svetu, bolo jedinečné " zapekanie " očných tieňov a líceniek. Odvtedy už uplynulo mnoho času, ale Bourjois nezaspala na vavrínoch a snaží sa uvádzať na trh výrobky, ktoré sú praktické, ženské a moderné. 
Ako prvé mi pri názve značky Bourjois Paris napadne určite ich dekoratívna kozmetika. Množstvo krásnych a veľmi vydarených kúskov, ktoré je radosť mať vo svojej kozmetickej zbierke. Táto značka sa však neobmedzuje iba na dekoratívnu kozmetiku, ale obsahuje aj odličovacie a čistiace prípravky vhodné pre každý typ pleti a už je to nejaký čas, čo svoju ponuku rozšírila aj o sprchové gély a antiperspiranty. Podľa mňa je to vždy veľká výzva, keď značka zameraná prevažne na dekoratívku, sa pokúša presadiť aj v oblasti telovej kozmetiky a preto mi to nedalo a z ponuky stránky Elnino som si na testovanie vybrala práve sprchový gél a antiperspirant. Ako obstáli? To sa dočítate ďalej :-)




Bourjois Paris Wake me! Vitam Shower Gel

To by som nebola ja, keby som si ako maniak na sprchové gély opäť jeden nevybrala. Už len ten nápis Prebuď ma! vás naláka, že to musí byť niečo extra svieže. V popise sa uvádza, že ide o sprchové želé, ktoré je obohatené o vitamíny, posilujúce vône citrusov a plodov goji. Tento sprchový gél je dermatologicky testovaný a neobsahuje parabeny. 

Čo mňa osobne ako prvé zaujalo, je jeho obal. Dizajnovo veľmi vydarené balenie, hravé letné farbičky, vďaka čomu ihneď upúta a pôsobí sviežo. A tá nálepka Eiffelovky tomu dotvára pravý francúzsky šmrc :-) 
Na vrchu sa nachádza vyklápacie viečko, ktoré sa ľahko otvára vďaka zlatej guličke. Po otvorení ucítite naozaj sviežu bombu, ktorá vás ihneď prebudí a naplní energiou. Naozaj svieža letná zmes citrusov jemne tlmená plodmi goji poskytuje pocit sviežosti a čistoty. Sprchový gél má konzistenciu hustejšieho gélu, takže to môžeme označiť ako želé, oranžovú farbu, na pokožku sa ľahko nanáša a pri umývaní stredne pení. Po sprchovaní je pokožka krásne svieža a prevoňaná, vôbec ju nevysušuje. Vôňa v nej nejaký čas zotrvá a vy sa môžete ako znovuprebudený venovať ďalším činnostiam. Pre mňa je sprchový gél  Bourjois Paris Wake me! veľmi príjemným prekvapením a zoženiete ho na stránkach Elnina za 2,54 Eur/250 ml.
Ak by vám citrusová vôňa zrovna nevyhovovala, v ponuke sú ďalšie, určite si každý vyberie. Čo ma ale na týchto výrobkoch na sprchovanie obzvlášť zaujalo, sú ich názvy, máme tu okrem môjho želé aj sprchové mlieko, sérum či balzam.






Bourjois Paris Anti-perspirant 72h Deodorant Extreme Protection

Keďže máme leto, i keď toto je popravde trošku extrémne, tak počas neho sa viac potíme a ja osobne rada siaham po výrobkoch, ktoré ma ochránia pred potom a cítim sa po ich použití sviežo. Veľmi dôležité pre mňa je, aby som sa na ne mohla naozaj počas dňa spoľahnúť.
Priznám sa, že pokiaľ ide o výrobky proti poteniu, skôr siaham po guličkových alebo krémových verziách v podobe antiperspirantov. Čo sa týka sprejov, tak tie mám v podobe deodorantov, ktoré pot neregulujú, skôr pôsobia proti zápachu. 
Tento výrobok od Bourjois sľubuje mimoriadnu ochranu pred potením so 72 hodinovým účinkom. Obsahuje vysoko vodeodolnú, rýchloschnúcu formulu s vôňou ľadového zeleného čaju. Neobsahuje parabeny ani alkohol a je dermatologicky testovaný. 

Keď som si pozorne prečítala na obale jeho názov, zostala som zaskočená. Spomína sa antiperspirant aj deodorant, tak teraz si vyber, že :-) Antiperspiranty majú za úlohu priamo regulovať vlhkosť v podpaží, kým deodoranty majú blokovať iba telesné pachy. Tento výrobok je teda podľa mňa taký hybrid, z každého si zobral niečo a poviem vám, funguje to skvelo! 
Bourjois Paris Anti-perspirant Extreme Protection sa nachádza v spreji o objeme 150 ml. Opäť veľmi vydarený dizajn balenia, svieži, letný, na poličke priam vytŕča svojou farebnosťou. Po jeho otvorení ucítite neskutočne krásnu sviežu vôňu, ktorú je naozaj ťažké bližšie popísať, trošku mi pripomína nejaké žuvačky. 
Pred použitím sa odporúča ho dobre pretrepať. Sprej držte kolmo a aplikujte 15 cm od podpažia krátkymi strekmi. Sprej z hľadiska aplikácie funguje skvele a čo je výhoda sprejovej verzie, tak neostáva vám v podpaží mokrý pocit, nemusíte čakať, kým sa výrobok vstrebe, prípadne zaschne, ale hneď sa môžete obliecť a venovať ďalším činnostiam. Sprej je veľmi príjemný, po aplikácii nemáte pocit, že sa zadusíte, ako je to v prípade niektorých deodorantov v spreji. Vôňa je príjemná, ale súčasne neprebije vôňu vášho parfému. 
Tento antiperspirant používam už viac ako tri týždne a musím povedať, že sa osvedčil. V chladnejšie dni je úplne dostačujúci, absolútne sa nepotím a súčasne sa cítim sviežo. Pokiaľ boli horúčavy, tak bolo vidieť rozdiel oproti mojím doterajším výrobkom, že som sa potila oveľa menej a napriek tomu úplne pohltil zápach potu a bolo cítiť iba vôňu samotného výrobku. V prípade potreby, keď som ešte po práci v horúci deň mala nejaké povinnosti v meste, som ho opäť aplikovala. Okrem toho nezanecháva škvrny na oblečení, čo ja totálne neznášam. Čo sa týka tej 72h výdrže, tak to sa snáď nedá zhodnotiť, veď sa sprchujeme každý deň.
Tento výrobok je pre mňa veľkým objavom, spĺňa všetko čo sľubuje a som veľmi rada, že som ho objavila. Síce spočiatku som bola skeptická a neverila som, že antiperspirant v spreji môže byť až tak účinný, ale som rada, že ma presvedčil o opaku a svojej kvalite. Veľmi mi vyhovuje aplikácia v spreji, jeho svieža vôňa a najmä skvelé účinky.  Bourjois Paris Anti-perspirant Extreme Protection zoženiete na stránkach Elnina za 3,17 Eur a v ponuke je viacero druhov. 

Musím uznať, že Bourjois Paris to umí na poli dekoratívnej, ale aj telovej kozmetiky. A pri skúmaní, čo všetko majú v ponuke, som na stránkach Elnina objavila aj parfumovanú vodu tejto značky, takže tá si časom určite nájde cestu ku mne a obohatí moju zbierku :-)

A čo vy? Skúšali ste od Bourjois aj niečo iné ako dekoratívnu kozmetiku? Ako ste boli spokojní?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára