pondelok 8. augusta 2016

Môj júl 2016

Ahojte!

Prázdniny sa nám už prehupli do svojej druhej polovice a poviem vám, pre mňa osobne bol mesiac júl poriadny zaberák. Nielenže sme finišovali s prípravami na svadbu mojej sestry, ale do toho som ešte ochorela a v tých teplách, čo niekedy boli, mať ešte aj horúčku, bolo viac než spaľujúce :-( Našťastie sme všetko zvládli, ale nebol čas na nijakú extra zábavu ani výlety, takže dneska to bude skromnejší článok :-)





Najdôležitejšia a najkrajšia udalosť v našej rodine bola svadba mojej sestry. Tie stresy čo tomu predchádzali boli neskutočné, ale dôležité je, že sme si ten deň všetci užili a všetko dobre dopadlo. tancovalo sa do rána a zábava bola neskutočná.



Takýto nádherný darček som v deň sestrinej svadby od nej dostala. Čo vám poviem, revali sme od dojatia obidve, ešteže sa nám make-up nerozmazal. Kto má súrodenca a najmä sestru vie, aké to je :-)



Dodatočný darček k mojim narodeninám, ktorý mi urobil nesmiernu radosť. Snáď sa do toho Paríža raz dostanem :-)

Keďže ma choroba skolila, bol čas aj na čítanie
Bolo treba dokúpiť kontaktné šošovky :-)
Novinky z Lidla - nemohla som odolať
Elnino testovanie
Novinky od Yves Rocher
A totálne ma dostala nová pieseň od Adama Ďuricu :-)


A čo vy? Ako ste si užili prvý prázdninový mesiac?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára